Matemáticas II

MATEMÁTICAS II. Curso 2017-18

INFORMACIÓN XERAL PARA O ALUMNO:

A materia de Matemáticas II é unha das materias troncais do Bacharelato de Ciencias

As titorías presenciais serán os martes 13:35h-14:20h ou ben os xoves 16:00h-16:45h, en  quenda de maña ou tarde, respectivamente.

As titorías individuais son os venres 10:15-11:00h

O correo electrónico matematicas.bac@gmail.com é unha ferramenta importante para o contacto entre o alumno e o profesor, no que, entre outras cousas se lles facilitará ao alumno material para poder traballar na casa, exercicios resoltos, propostas de exames, ...

Para empregar o correo electrónico, o alumno deberá enviar un correo a dirección matematicas.bac@gmail.com, indicando:

TEMAS DA 1º AVALIACIÓN.

A continuación se presentan os temas correspondentes á primeira avaliación, en cada un deles hai tres enlaces, un de teoría e dous de exercicios resoltos.

Tema 1

Tema 1 Matrices