Matemáticas aplic. ás CCSS II

MATEMÁTICAS APLICADAS II. Curso 2017-18

Información xeral para o alumno:

As titorías presenciais serán os martes no seguinte horario: martes 12:50h-13:35h ou ben  xoves 16:45h-17:30h, en  quenda de maña ou tarde, respectivamente.

As titorías individuais son os mércores 10:15h-11:00h

O correo electrónico matematicas.bac@gmail.com é unha ferramenta importante para o contacto entre o alumno e o profesor, no que, entre outras cousas se lles facilitará ao alumno material para poder traballar na casa, exercicios resoltos, propostas de exames, ...

Para empregar o correo electrónico, o alumno deberá enviar un correo a dirección matematicas.bac@gmail.com, indicando:

Temas da 1ª Avaliación

A continuación se presentan os temas correspondentes á primeira avaliación, en cada un deles hai tres enlaces, un de teoría e dous de exercicios resoltos.

Tema 1 Matrices

Tema 1 Exercicios 1