Matemáticas apl. ás CCSS I

Matemáticas Aplicadas I . Curso 2017/18

INFORMACIÓN XERAL PARA O ALUMNO:

A materia de Matemáticas Aplicadas I é unha das materias troncais do Bacharelato de Humanidades.

O alumno debe partir duns coñecementos previos recollidos no Anexo I

As titorías presenciais serán os mércores 9:30h-10:15h ou ben os luns 16:00h-16:45h, en  quenda de maña ou tarde, respectivamente.

As titorías individuais son os martes  12:05h-12:50h

O correo electrónico matematicas.bac@gmail.com é unha ferramenta importante para o contacto entre o alumno e o profesor, no que, entre outras cousas se lles facilitará ao alumno material para poder traballar na casa, exercicios resoltos, propostas de exames, ...

Para empregar o correo electrónico, o alumno deberá enviar un correo á dirección matematicas.bac@gmail.com, indicando:

- Outras observacións

- Anexo I

1ª AVALIACIÓN

Na primeira Avaliación imos repasar e afondar no campo dos números reais e álxebra (resolución de ecuacións, inecuacións e sistemas), e tamén na Matemática financieira.

A continuación se presentan os Temas obxeto de avaliación, en cada tema hai 4 anlaces: Documento de teoría, dous boletíns de exercicios resoltos e resumo do tema.

Nas titorías presenciais seguiremos o seguinte orde: Tema 1, Tema 3, Tema 4 e Tema 2.

Tema 1

Tema 1 Números reais

Tema 1 Números reais Exercicios 1

Tema 1 Números reais Exercicios 2