Cultura Científica

Guía didáctica para o alumnado curso 2017-18

Programación Didáctica

1ª Avaliación:

Introdución: O método científico (non imprimir)

Apuntes Universo e Terra 2017-2018

Presentación Universo e Terra 2017-2018

Apuntes Evolución Biolóxica (2º parcial)

Presentación Evolución Biolóxica (2º parcial)

2ª Avaliación:

Presentación ADN e Biotecnoloxía

Presentación "A herdanza biolóxica"

Ligazón á presentación con 15 exercicios de xenética da que falamos na clase, por se queredes ampliar horizontes...

3ª Avaliación:

Presentación Saúde

Aviso Traballo OBRIGATORIO sobre enxeñaría xenética:

Como falamos na clase, todo o alumnado deberá entregar antes do 1 de MAIO un pequeno traballo de investigación sobre calquera avance que se teña producido (o que máis lle chame a atención) e no que se empregara algunha técnica de enxeñaría xenética. As condicións son as seguintes:

- Debe incluír toda a información básica (situación de partida ou "problema a resolver", organismo ou organismos empregados, técnicas de enxeñaría xenética empregadas e resultados, ademais das fontes de información empregadas, bibliografía ou webgrafía).

- Entregar o traballo a través do correo electrónico "marcosprofedeciencias@gmail.com" ou en man ó docente.

- Non se valorará a extensión, é dicir, o importante é que estea toda a información requirida, non que ocupe moito espazo. Se todo cabe nunha páxina, é suficiente para obter o punto extra.

- Se non se entrega dentro do prazo, deberá entregarse a posteriori para evitar a perda de puntos.