Matematicas

Información Curso 2017-18 MATEMÁTICAS I

A materia de Matemáticas I é unha das materias troncais do Bacharelato de Ciencias, o alumno debe partir duns coñecementos previos recollidos no Anexo I.

As titorías presenciais serán os mércores 8:45h-9:30h ou ben os luns 16:00h-16:45h, en  quenda de maña ou tarde, respectivamente.

As titorías individuais son os venres 9:30h-10:15h

O correo electrónico matematicas.bac@gmail.com é unha ferramenta importante para o contacto entre o alumno e o profesor, no que, entre outras cousas se lles facilitará ao alumno material para poder traballar na casa, exercicios resoltos, propostas de exames, ...

Para empregar o correo electrónico, o alumno deberá enviar un correo a dirección matematicas.bac@gmail.com, indicando:

- Anexo I