Probas Libres para a obtención do Graduado en ESO

Exame: Venres, 2 de xuño

Para a Convocatoria de setembro: matrícula do 3 ao 10 de xullo

Exame: Xoves, 7 de setembro

As persoas matriculadas para a primeira convocatoria, se non superan a totalidade dos ámbitos da proba, consideraranse matriculadas para a segunda convocatoria sen que teñan que presentar nova documentación.

Horario da proba:

8.30-9.00: Chamamento dos aspirantes. Deben presentar DNI, NIE, Pasaporte ou Carnet de conducir.

9.30-12.00: Ámbito Científico-Tecnolóxico

12.15-13.15: Ámbito Social

16.00-19.00: Ámbito de Comunicación

DESCARGA DA SOLICITUDE

Convocatoria de xuño:

-Cualificación definitiva

IMPORTANTE: O alumnado matriculado na convocatoria de xuño non necesita matricularse de novo das materias suspensas para setembro. A matrícula nestes casos é automática.

Setembro:

-Publicación listaxe provisional: 21 xullo

Grupo A (matriculados en marzo)  Grupo B (matriculados en xullo)

-Prazo reclamacións: 3 días hábiles (21, 24 e 26 xullo)

-Publicación listaxe definitiva: 28 xullo

Grupo A (matriculados en marzo)  -  Grupo B (matriculados en xullo)

-Listaxe de non admitidos e de exencións non concedidas

-Cualificacións provisionais: 13 setembro

-Reclamacións: 5 días hábiles  (ata 19 setembro)

-Publicación cualificacións definitivas: 21 setembro

Todas as listaxes publicaranse nesta web e na porta do EPAPU Albeiros.

DESCARGA DE PROBAS DE CONVOCATORIAS ANTERIORES

REQUISITOS PARA PODER PARTICIPAR NAS PROBAS:

1. Ter cumpridos os dezaoito anos o día anterior á data de realización da proba.

2. Non estaren en posesión do título de graduado en educación secundaria.

3. Non estaren nin teren estado matriculados no curso 2016/17 nas ensinanzas de educación secundaria ordinaria nin nas de formación profesional básica.

4. O alumnado matriculado durante o curso 2016/17 na educación secundaria para persoas adultas poderá inscribirse nas probas se previamente cumpre as seguintes condicións:

4.1. Para acudir á primeira convocatoria, o alumnado ten que solicitar a baixa nas ensinanzas do segundo cuadrimestre. Así mesmo, as persoas con ámbitos do primeiro cuadrimestre sen superar deberán renunciar á avaliación extraordinaria deses ámbitos.

4.2. Para inscribirse na segunda convocatoria, o alumnado con ámbitos suspensos no segundo cuadrimestre ten que renunciar á avaliación extraordinaria deses ámbitos.

O incumprimento dalgún destes requisitos suporá a anulación da inscrición na convocatoria das probas e dos posibles resultados académicos obtidos nelas.