ESCOLA OFICIAL DE IDIOMAS DE LUGO

CORREO ELECTRÓNICO: eoi.lugo@edu.xunta.gal

Exames

Datas de exames escritos e orais de promoción e certificación - setembro 2019

O alumnado pode solicitar un cambio na data dos exames orais de certificación se se trata dun motivo xustificado. En caso de tratarse dun exame de promoción, fale co seu titor/a.

Para solicitar un cambio escriba un correo electrónico á escola eoi.lugo@edu.xunta.es expoñendo os motivos e achegando o xustificante correspondente. Estes cambios só se autorizarán para días nos que haxa outro tribunal constituído para o mesmo idioma e nivel, e sempre que haxa dispoñibilidade horaria.

Importante:

Non se aceptarán cambios a partir do 31 de xullo, agás por situacións imprevistas.

Datas de exames de setembro 2019

Para consultar as datas das probas escritas e orais de setembro 2019, prema aquí. (prema aquí para That's English)

Datas de exames de setembro 2019

Para solicitar un cambio escriba un correo electrónico á escola expoñendo os motivos e achegando o xustificante correspondente. Estes cambios só se autorizarán para días nos que haxa outro tribunal constituído para o mesmo idioma e nivel, e sempre que haxa dispoñibilidade horaria.

Datas de exames de setembro 2019

Para consultar as datas das probas escritas e orais de setembro2019, prema aquí.

Probas de certificación - Convocatoria 2019

O PRAZO DE MATRÍCULA REMATOU O 2 DE ABRIL

Neste apartado atoparás toda a información relativa ás probas de certificación. Para ver os contidos preme no título.

Datas de exames de setembro 2019

Para consultar as datas das probas escritas e orais de xuño 2019, prema aquí.

O alumnado pode solicitar un cambio na data dos exames orais de certificación se se trata dun motivo xustificado. En case de que se trate dun exame de promoción, fale co seu titor/a.