MATRICULA ALUMNADO LIBRE - PROBAS DE CERTIFICACIÓN

Información sobre a matrícula libre 2019-2020

NOVO PRAZO DE MATRÍCULA LIBRE: DO 1 AO 9 DE XUÑO

(Alumnado libre, CALC, CUALE e cursos de formación do profesorado de preparación para as probas de certificación das EOI)

INFORMACIÓN IMPORTANTE:

Seguindo as instrucións de fin de curso do Servizo de Ensinanzas de Réxime Especiais da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional (Ligazón aquí), recibidas o 22 de abril de 2020, aprázase o calendario de probas ata que poidan realizarse coas debidas garantías de seguridade

IMPORTANTE: FINALIZACIÓN DO CURSO 2019-20

1.- Cursos de promoción:

• A avaliación terá lugar antes do 26 de xuño (avaliación continua, sen exames). A data exacta de publicación comunicarase a través da páxina web, redes sociais e CentrosNet.
  • O alumnado NON APTO terá unha recuperación no mes de setembro.
  • O alumnado APTO que prefira repetir curso, deberá asinar e entregar o documento de “Renuncia á promoción” no prazo de 3 días hábiles desde a publicación dos resultados. Esta renuncia non supón a devolución das taxas. Pode atopar este documento no apartado de Instancias da nosa páxina web (marxe esquerda).

2.- Cursos de certificación:

• As probas de certificación non se realizarán antes do mes de setembro.
  • O sistema de avaliación non se modifica.

3.- Alumnado libre

• O novo prazo de matrícula será do 1 ao 9 de xuño
  • O alumnado matriculado no primeiro prazo (marzo 2020) poderá renunciar á matricula e solicitar a devolución das taxas aboadas. O prazo para esta renuncia será de ata 15 días antes da date de inicio das probas, cando se estableza.

4.- Renuncia

• O alumnado poderá renunciar á matrícula antes do 30 de xuño. A renuncia pode facela achegando o documento de renuncia asinado e unha fotocopia do DNI, por correo ordinario ou electrónico. Pode atopar este documento no apartado de instancias da nosa páxina web (Marxe esquerda)
  • A renuncia non contará para os efectos de permanencia.
  • O alumno que renuncia durante este curso non terá que facer preinscrición e poderá matricularse no prazo que se estableza.
  • A renuncia non supón devolución de taxas.
  • Este ano lectivo non contará para os límites de permanencia de xeito xeral para todo o alumnado, tanto para o que renuncie como para o que non renuncie. Porén, ao alumnado que renuncie non lle constará un “Non Apto/Non Presentado” no seu expediente e para o centro e o profesorado a renuncia é moi útil para xestionar adecuadamente a organización dos exames.

5.- That’s English

• A avaliación de módulos pendentes farase aplicando a avaliación continua.
  • Se o profesorado non tivese suficientes datos, faranse, durante o mes de xuño, actividades telemáticas que lle permitan obter unha cualificación.
  • A recuperación dos módulos non superados farase en setembro.
  • O alumnado dos módulos 4, 8 e 12 realizará as probas de certificación correspondentes (ver punto 2).

6.- Alumnado CALC e CUALE:

• O novo prazo de matrícula será do 1 ao 9 de xuño

Ligazón ao documento

Atención ao público

Debido ao peche dos centros educativos por causa do COVID-19, a atención ao público na EOI de Lugo sufrirá as seguintes alteracións:

Atención ao público. O centro estará pechado. Para asuntos urxentes que non poidan adiarse, poden poñerse en contacto con nós a través do correo electrónico eoi.lugo@edu.xunta.gal.

Estas medidas manteranse ata novo aviso.

Agradecemos a vosa comprensión e colaboración.

Oficina de That's English!

A oficina de That's English! de Lugo estará pechada porque non conta con persoal administrativo. Non terá servizo de atención nin telefónica nin por correo.

Syndicate content