Taboleiro

MATRICULA ALUMNADO LIBRE - PROBAS DE CERTIFICACIÓN

Información sobre a matrícula libre 2019-2020

NOVO PRAZO DE MATRÍCULA LIBRE: DO 15 AO 17 DE XUÑO

O prazo remata o 17 de xuño ás 14:00 horas!

(Alumnado libre, CALC, CUALE e cursos de formación do profesorado de preparación para as probas de certificación das EOI)

INFORMACIÓN IMPORTANTE:

Seguindo as instrucións de fin de curso do Servizo de Ensinanzas de Réxime Especiais da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional (Ligazón aquí), recibidas o 22 de abril de 2020, aprázase o calendario de probas ata que poidan realizarse coas debidas garantías de seguridade

MATRÍCULA ALUMNADO LIBRE

Información sobre a matrícula libre 2019-2020

NOVO PRAZO DE MATRÍCULA LIBRE: DO 15 AO 17 DE XUÑO

O prazo remata o 17 de xuño ás 14:00 horas!

Consulta a toda a información na seguinte ligazón:

INFORMACIÓN IMPORTANTE: NOVAS INSTRUCCIÓNS FIN DE CURSO

Exames, renuncias e matrícula alumnado libre

A Dirección Xeral de Educación, Formación Provisional e Innovación Educativa está elaborando unhas instrucións nas que se recollerán as medidas que se han de aplicar nas EOI de cara á fin do curso 2019-2020, e que se enviarán ás escolas proximamente.
Entre tanto, a Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa informa do seguinte:

ATENCIÓN: CANCELACIÓN DE TODAS AS ACTIVIDADES LECTIVAS

Queda suspendida toda a actividade lectiva do centro a partir do luns 16 de marzo e recoméndase ao alumnado non asistir hoxe venres 13 de marzo.

Nos próximos días, o profesorado poñerase en contacto co alumnado por email para continuar co desenvolvemento curricular a través da Rede.

VOLTA DAS VACACIÓNS DE NADAL

As clases comezan de novo o mércores 8 de xaneiro.

EXAMES DE PROGRESO XANEIRO 2020

Os exames de progreso comezan o 20 de xaneiro de 2020.

Todas as probas se realizan en horario de clase (agás adaptacións) na Sección de Sarria.

No documento adxunto podedes consultar as datas das probas para cada grupo.

DÍAS NON LECTIVOS: 31 de OUTUBRO e 1 de NOVEMBRO

O xoves 31 de outubro e o venres 1 de novembro non haberá clase por ser días non lectivos.

Inhalt abgleichen