Matrícula Oficial

Casos de matrícula

Consulta o proceder para matricularse se:

• Xa estiveche matriculado no centro con anterioridade
  • Renunciache á matricula no pasado curso escolar (2020-21)
  • Nunca estiveche matriculado nesta EOI

Matrícula Oficial 2021-2022 -SÓ ALUMNADO MATRICULADO NO 20-21

Matrícula Oficial 2021-2022

Alumnado oficial aprobado en xuño que non se matriculou en xullo.

• Prazo: do 1 ao 9 de setembro ás 14:00h

Alumnado oficial que se ten que examinar en setembro.

• Prazo: do 10 ao 16 de setembro ás 14:00h

Procedemento

1. Entrar en Centrosnet e reservar praza.
  2. Pagar as taxas. Premer aquí para ver instrucións
  3. No caso de fraccionar o pago da matrícula certificado da conta bancaria, onde conste o IBAN e a titularidade (o titular ten que ser o alumno/a que se matricula). O prezo será de 59 euros por un idioma e 46 euros polos seguintes.
  4. No caso de alumnado con diversidade funcional e que precise condicións especiais, deberase adxuntar a documentación acreditativa a plataforma de centros.net, se solicita adaptacións, cubrir esta solicitude e adxuntala xunto coa resto da documentación de matrícula. Aínda que se soliticase unha adaptación en cursos anteriores é impresindible volver a adxuntar a solicitude.
  5. Toda a documentación ten que achegarse mediante a aplicación de CentrosNet.
  6. Para saber se a súa matrícula foi confirmada, entre a plataforma de centros.net a os tres días de ter enviada a súa matrícula.

Se ten algunha dúbida atendemos preferiblemente por correo electrónico en secretaria@eoicoruna.org  ou teléfono: 608157057 (de 9 a 14:00h)

En 2 ou 3 días volve entrar na túa conta de Centrosnet e comproba que a túa matrícula está validada. Se non é así, escribe a:secretaria@eoicoruna.org

resto do alumnado terá que facer preinscrición en liña matrícula en setembro.  (Máis información)

Video titorial para matricularse