BENVIDOS A VILA LAURA

Nesta escola impártese o 2º Ciclo de Educación Infantil (4º,5º e 6º)cun total de 12 unidades.

É unha escola aberta a todo tipo de culturas, que potencia a convivencia e promove o desenvolvemento integral dos nenos/as e establece relacións sociais e afectivas con toda a Comunidade Educativa.

MATRÍCULA 2018/2019

NOS ADXUNTOS TEDES AS INSTRUCIÓNS PARA FORMALIZAR A MATRÍCULA PARA O VINDEIRO CURSO.

RECORDADE QUE O PRAZO É DO 20 AO 30 DE XUÑO.

LISTAXE PROVISIONAL ADMITIDOS CURSO 2018/2019

NOS ADXUNTOS PODEDES DESCARGAR AS LISTAXES DE ADMITIDOS PROVISIONAIS

MENÚ ABRIL

NO ADXUNTO PODEDES DESCARGAR O MENÚ DO MES DE ABRIL

PRAZO DE ADMISIÓN PARA O VINDEIRO CURSO 2018/2019

RECORDAMOS QUE O PRAZO PARA ENTREGAR SOLICITUDES DE ADMISIÓN REMATA O DÍA 20 AS 14 HORAS.

MENÚ MARZO

NO ARQUIVO ADXUNTO PODEDES DESCARGAR O MENÚ DE MARZO

SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA O VINDEIRO CURSO 2018/19

NOS ARQUIVOS ADXUNTOS PODEDES DESCARGAR O ANEXO II (4 PÁXINAS) SE QUEREDES CUBRIR A SOLICITUDE A MAN, E OS CRITERIOS COA PUNTUACIÓN POLA QUE PODEDES BAREMAR.

TEDES QUE ENTREGAR EN TÓDOLOS CASOS A FOTOCOPIA DOO LIBRO DE FAMILIA (traer orixinal para cotexar).

INFORMACIÓN IMPORTANTE ADMISIÓN ALUMNADO VINDEIRO CURSO 2018/2019

NO ARQUIVO ADXUNTO PODEDES DESCARGAR AS INSTRUCIÓNS PARA PODER VISITAR A NOSA ESCOLA NAS XORNADAS DE PORTAS ABERTAS.

MENÚ XANEIRO

NO ARQUIVO ADXUNTO PODEDES DESCARGAR O MENÚ CORRESPONDENTE AO MES DE XANEIRO

LISTAXE DE ADMITIDOS (USUARIOS NOVOS) DE COMEDOR E LISTA DE ESPERA

NOS ARQUIVOS ADXUNTOS PODEDES DESCARGAR OS LISTADOS DE ADMITIDOS E A LISTA DE ESPERA DE COMEDOR.

BAREMO APROBADO POLO CONSELLO ESCOLAR DA EEI VILA LAURA CELEBRADO O 2/09/2017 .ÁBRESE UN PRAZO DE RECLAMACIÓN DE 5 DÍAS HÁBILES