BENVIDOS A VILA LAURA

Nesta escola impártese o 2º Ciclo de Educación Infantil (4º,5º e 6º)cun total de 12 unidades.

É unha escola aberta a todo tipo de culturas, que potencia a convivencia e promove o desenvolvemento integral dos nenos/as e establece relacións sociais e afectivas con toda a Comunidade Educativa.

Solicitudes axuda material escolar Concello de Vigo

Se clicades na imaxe podedes acceder ás axudas do Concello para material escolar para o alumnado de Educación Infantil matriculado en Vilalaura para o vindeiro curso 2022/23.

Documentación importante para alumnado novo 3 anos

Libros de texto curso 2022/2023

Solicitude comedor 22/23

Nos arquivos adxuntos podedes descargar a solicitude de praza para comedor para o curso 2022/2023 para o alumnado que non asistiu con anterioridade ó comedor.

.

Matrícula 2022/2023

No arquivo adxunto podedes descargar a documentación necesaria para formalizar a matrícula para o vindeiro curso (alumnado novo).

Menús mes de maio

Clicade nos adxuntos para descargar os menús do mes de maio.

Menús mes de abril

Clicade nos adxuntos para descargar os menús do mes de abril.

Admitidos curso 2022/23

Todas as solicitudes presentadas en tempo e forma foron admitidas (non houbo que baremar).

As listaxes de admitidos provisionais estarán na corcheira interior da nosa escola antes do 25 de abril e as definitivas antes do 16 de maio.

Menús mes de marzo

Nos arquivos adxuntos podedes descargar os menús de comedor do mes de marzo