Admitidos curso 2022/23

Todas as solicitudes presentadas en tempo e forma foron admitidas (non houbo que baremar).

As listaxes de admitidos provisionais estarán na corcheira interior da nosa escola antes do 25 de abril e as definitivas antes do 16 de maio.

BENVIDOS A VILA LAURA

Nesta escola impártese o 2º Ciclo de Educación Infantil (4º,5º e 6º)cun total de 12 unidades.

É unha escola aberta a todo tipo de culturas, que potencia a convivencia e promove o desenvolvemento integral dos nenos/as e establece relacións sociais e afectivas con toda a Comunidade Educativa.

Menús mes de maio

Clicade nos adxuntos para descargar os menús do mes de maio.

Menús mes de abril

Clicade nos adxuntos para descargar os menús do mes de abril.

Menús mes de marzo

Nos arquivos adxuntos podedes descargar os menús de comedor do mes de marzo

Admisión alumnado

SOLICITUDES DE ADMISIÓN CURSO 2022/2023

Os solicitantes poderán presentar o impreso ED550B de tres xeitos:

-Escrito a man ou ordenador e presentalo no centro.

-A través da aplicación  www.edu.xunta.es/admisionalumnado  e presentala firmada no centro.

-Solicitude creada na aplicación e presentala na Sede Electrónica.

Nos arquivos adxuntos podedes descargar o manual para as familias e o anexo de solicitude de admisión.

Menús de comedor mes de febreiro

Xornada portas abertas Vila Laura

Menús de comedor mes de xaneiro

Reserva de praza para o alumnado de 6º de infantil

O alumnado de 6º de Educación Infantil que queira realizar reserva de praza para o centro adscrito Cep Fleming poderá facelo dende o día

11 de xaneiro ata o 8 de Febreiro

Esta solicitude poderase cumprimentar de xeito manual descargando os documentos  que aparecen nos adxuntos e unha vez asinados entregalos no noso centro preferiblemente en horario de 13 a 14 h.

Ou a través da aplicacion do menú www.edu.xunta.gal/admisionalumnado

Neste último caso poderá utilizarse algunha destas opcións:

1. Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro.

2. Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica.

Na web do Fleming teñen unha mensaxe moi importante de benvida para vós.