A NOSA ESCOLA

A Escola de Educación Infantil Vagalume forma parte da zona educativa A Lomba.

Na escola traballan 6 titoras de Educación Infantil ás que se lle engaden dúas mestras de apoio tamén de E. Infantil. Contamos coas especialidades de Audición e Linguaxe, Pedagoxía Terapéutica, Orientación, Inglés, auxiliar de conversa inglesa (nativo) e Relixión.

Horario lectivo: 9:15 a 14:15

Atencion a pais/nais: Martes de 16:30 a 17:30 (agás o último martes de cada mes).

Plan Madruga: apertura da escola antes do horario lectivo para acoller ao alumnado das familias que o soliciten á ANPA.

CANCIÓNS DO SAMAÍN

Como todos os anos estamos a preparar as nosas cancións e coreografías para a festa do Samáín. Se queredes ir cantando cos vosos fill@s, clicade nas imaxenes e ... A BAILAR!!!

CONMERACIÓN DÍA DAS BIBLIOTECA

Con motivo de conmemorar o día das BIBLIOTECAS ESCOLARES o 24 de outubro, os nenos van disfrutar dunha representación teatral que realizará a academia de inglés Kids & Us o día 23 de outubro na nosa nova e renovada biblioteca escolar situada na aula número 2 da planta de abaixo.

Co mesmo motivo, os nenos visitarán o 24 de outubro a nosa biblioteca e farán un uso e desfrute dela para descobrir que novedades hai. Que atoparan nela?