Skip to Content

Lingua Extranxeira

The Pirate Song!

Cal é a mellor forma de aprender os números dende o 1 ata o 15 en inglés? Pois cremos que é cantando coma as/os piratas! Emporiso a compañía Mister Kipley ofrécenos en Youtube este tema interpretado por un corsario que atravesou os 7 mares!

 

Home activities!! Actividades para casa!!

Hi, there! How you doing? // Boas! Que tal?

Sabemos que algunhas/algúns de vós estades nos vosos fogares, e por este motivo deixámosvos as seguintes actividades, para seguir practicando a lingua inglesa. Vémonos! See you!

 

4º curso

Visualizade o seguinte vídeo sobre a numeración dende o 1 ata o 3, e posteriormente, gravade nun arquivo de audio á/ó vosa/o nena/o dicindo ditas cifras en inglés, e enviádeo ó meu correo: pablo.mendez.bravo@edu.xunta.gal

 

 5º Curso

1. Vede o vídeo xuntos/as, e facede que a/o vosa/o nena/o repita en voz alta: Blue, yellow, red, green, orange and purple xunto cos saúdos: Hello, I´m OK! Bye-bye!. Enviade o arquivo de audio ou de vídeo ó seguinte correo: pablo.mendez.bravo@edu.xunta.gal

 

6º curso

Visualizade os vídeos que aparecen a continuación, e gravade á/ó vosa/o nena/o dicindo as seguintes partes do corpo: headears, eyes, nose, mouth, shoulders, knees arms, legs e toes. Engade tamén os saúdos Hello, I´m OK! e a despedida Bye-bye! Have a nice day!. Lembrade envialo ó meu correo: pablo.mendez.bravo@edu.xunta.gal


 

Home activities 2021!!!

Hi, how are you doing? You OK? or So-so?

 

Ola, como estades? Ben? ou así-así?

 

Espero que todas/os vos atopedes ben, aínda que estedes aisladas/os nos vosos fogares. Aquí vos deixo unha serie de actividades da área de inglés, clasificadas por cursos, que podedes facer dende casa coa axuda do ordenador, smartphone ou tableta.

 

4º curso de Educación Infantil

Unit: Weather

Video

 

STEPS

1. Visualizade o vídeo xuntos/as, e fai que a/o túa/teu nena/o repita en voz alta: Sunny e raining.

2. Grava á/ó túa/teu nena/o en audio ou vídeo, xunto cos saúdos: Hello! Bye-bye!

3. Envía o arquivo á seguinte dirección de correo: pablo.mendez.bravo@edu.xunta.gal escribindo no asunto o nome da/do túa/teu nena/o e a unidade (Weather).

 

 

 

 

5º curso de Educación Infantil

Unit: Colours

Video

 

 STEPS

1. Visualizade o vídeo xuntos/as, e fai que a/o túa/teu nena/o repita en voz alta: Blue, yellow, red, green, orange and purple.

2. Grava á/ó túa/teu nena/o dicindo esta sucesión de cores, xunto cos saúdos: Hello, I´m OK! Bye-bye!

3. Envía o arquivo de audio ou vídeo á seguinte dirección: pablo.mendez.bravo@edu.xunta.gal escribindo no asunto o nome da/do túa/teu nena/o e a unidade (Colours).

 

 

 

6º curso de Educación Infantil

Unit: Farm and wild animals

Videos

STEPS

1. Visualizade os vídeos xuntos/as, e fai que a/o túa/teu nena/o repita en voz alta: dog, cat, cow, lion, elephant, monkey, crocodile, gorilla and zebra.

2. Grava á/ó túa/teu nena/o dicindo o nome destes animais, xunto cos saúdos: Hello! I´m OK! e a despedida Bye-bye! Have a nice day!

3. Envía o arquivo de audio ou vídeo á seguinte dirección: pablo.mendez.bravo@edu.xunta.gal escribindo no asunto o nome da/do túa/teu nena/o e a unidade (Farm and wild animals).

 

See you and cheer up!!!

Vémonos e moito ánimo!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hello again!!!!

Hello, kids!!

Are you OK? I wish so!!!

Aquí tedes outro grupo de actividades. Tedes ata o día 7 de xuño para entregalas. Lembrade enviar os arquivos de audio ou vídeo ó meu correo: pablo.mendez.bravo@edu.xunta.es

 

3 anos (3 years old)

UNIT: Colours

VIDEO 

STEPS

1. Visualizade o vídeo xuntos/as, e fai que a/o túa/teu nena/o repita as seguintes cores: blue, yellow, red and green.

2. Grava á/ó túa/teu nena/o dicindo estas cores, xunto cos saúdos: Hello! e Bye-bye!

3. Envía o arquivo de audio ou vídeo á dirección de correo que aparece enriba, escribindo no asunto o nome da/do túa/teu filla/o e o nome da unidade (Colours).

 

 

4 anos (4 years old)

Unit: Colours

Vídeo

STEPS

1. Visualizade o vídeo xuntos/as, e fai que a/o túa/teu nena/o repita: Blue, yellow, red, green, orange, black and purple.

2. Grava á/ó túa/teu nena/o dicindo estas sucesión de cores, xunto cos saúdos: Hello! I´m OK! e Bye-bye! Good-bye!

3. Envía o arquivo de audio ou vídeo á dirección de correo que aparece enriba, escribindo no asunto o nome da/do túa/teu nena/o e a unidade (Colours).

 

 

5 anos (5 years old)

Unit: Colours

Video

STEPS

1. Visualizade o vídeo xuntos/as, e fai que a/o túa/teu nena/o repita as seguintes cores: blue, yellow, red, green, orange, black, purple, pink, gray and brown.

2. Grava á/ó túa/teu nena/o dicindo estas sucesión de cores, xunto cos saúdos: Hello! I´m OK! e Bye-bye! Good-bye!

3. Envía o arquivo de audio ou vídeo á dirección de correo que aparece enriba, escribindo no asunto o nome da/do túa/teu nena/o e a unidade (Colours).

 

Hello!!

How are you? Are you OK?

Aquí tedes as actividades para esta quincena. Podedes envialas ata o 22 de maio inclusive. Recordade enviar as fotos e/ou arquivos de audio ó meu correo: pablo.mendez.bravo@edu.xunta.es

 

Por suposto, para calquera dúbida que teñades, contactade comigo nesa dirección de correo electrónico.

 

3 anos (3 years old)

UNIT: Numbers 1-5


STEPS:

1. Visualizade o vídeo xuntos/as, e fai que a/o túa/teu nena/o repita os números do 1 ó 5 (One, two, three, four and five!)

 

2. Grava á/ó túa/teu nena/o dicindo estas sucesión de cifras, xunto cos saúdos: Hello! e Bye-bye!

 

3. Envía o arquivo de audio á direción de correo que aparece enriba, escribindo no asunto o nome da/do túa/teu filla/o e o nome da unidade (Numbers 1-5).

Se che resulta moi complicado enviar o arquivo de audio, a/o túa/teu neno pode escribir nun papel con lapis os números do 1 ó 5 e co seu nome, fas unha foto e envíala. Outra opción tamén sería gravar un vídeo dicindo os números!

 

 

4 anos (4 years old)

Unit: Numbers 1-10

 

STEPS:

1. Visualizade o vídeo xuntos/as, e fai que a/o túa/teu nena/o repita os números do 1 ó 10.

 

2. Grava á/ó túa/teu nena/o dicindo estas sucesión de cifras, xunto cos saúdos: Hello! I´m OK! e Bye-bye! Good-bye!

 

3. Envía o arquivo de audio á direción de correo que aparece enriba, escribindo no asunto o nome da/do túa/teu nena/o e a unidade (Numbers 1-10).

Se che resulta moi complicado enviar o arquivo de audio, a/o túa/teu nena/o pode escribir nun papel con lapis os números do 1 ó 10 e co seu nome, fas unha foto e envíala.

Outra opción tamén sería gravar un vídeo dicindo os números!

 

 

 

5 anos (5 years old)

Unit: Numbers 1-20

 

STEPS:

1. Visualizade o vídeo xuntos/as, e fai que a/o túa/teu nena/o repita os números do 1 ó 20.

2. Grava á/ó túa/teu nena/o dicindo estas sucesión de cifras, xunto cos saúdos: Hello! I´m OK! e Bye-bye! Good-bye!

 

3. Envía o arquivo de audio á direción de correo que aparece enriba, escribindo no asunto o nome da/do túa/teu nena/o e a unidade (Numbers 1-20).

Se che resulta moi complicado enviar o arquivo de audio, a/o túa/teu nena/o pode escribir nun papel con lapis os números do 1 ó 20 co seu nome, fas unha foto e envíala.

Outra opción tamén sería gravar un vídeo dicindo os números!

The Blue Balloon

Hello! How are you?? I hope you´re OK! In the link below, you can watch the tale "The Blue Balloon". Wish you like it!!

 

https://drive.google.com/open?id=193GvH420sEz6kIOkaVEM7VPvc_cbR13n

 

More home activities!!!

We go on with online activities! Remember that if you print the worksheets, at the end of this quarantine you can bring them to the school in your kids´ bag, and the teacher will correct them with the magic seals!!! Also, you can send pics to familiassanroque@gmail.com

 

3 years old (4º level)

Unit: Weather (2)

Video: https://www.youtube.com/watch?v=CXKj7bm4Ops

Worksheet:

https://drive.google.com/open?id=1FrqGx1RULLMwRSitLkTZ3dzTcQShELlU

Instructions

1.Watch the video, paying special attention to sunny, rainy, cloudy and windy. Make your child repeat these words!

 

2. Then, with a pencil, your child will have to link words with pictures (You have to read them aloud!).

 

3. Finally, she/he can do a drawing at the back, and paint the pictures.

 

 

 

 

 

 

4 years old (5º level)

Unit: Emotions(2)

Video: https://www.youtube.com/watch?v=o5jZIswSfSE

Worksheet:

https://drive.google.com/open?id=1-Qs6KO84PRIcWsNPj7Hv2nLKrkYhNsky

Instructions:

1. Watch the video again and repeat the names of emotions like sad, angry, happy, scared.

 

2. Then, print the worksheet where you have to write your name above, write the previous adjectives, and draw the faces on each kid.

 

3. Finally, you can do a drawing at the back.

 

Additional activity:

When you have finished, you can visit this website in order to play the game. Just link each word with its matching face. Also, you can listen and repeat! It´s funny!!!

Link: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/emotions-and-feelings-1

 

 

 

 

5 years old (6º level)

Unit: Wild animals (2)

Video: https://www.youtube.com/watch?v=BDYUV7tx_pM

Worksheet: https://drive.google.com/open?id=16E-GsbD3T-3YZRQalnmF-b1cStHXoZ3C

Instructions:

  1. Watch the video again and repeat the names of all the animals.

     

  2. Then, print the worksheet where you have to write your name, the names of the animals you see, and also, you can paint the pictures.

     

  3. Finally, you can do a drawing at the back.

Additional activity:

1. Visit the following website, where you can practice with your kid the pronunciation of the previous words, and play the game! It´s easy!

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/wild-animals-1

New posters!!!

There are now new posters in the classroom. The green one will be useful in order to practice the daily routines during the meetings (Checking the weather, day of the week, How are you?, Day of the month...). Besides, the orange one is aimed to teach and reinforce the main fests (Chestnut party, Halloween, Christmas, Carnival, Easter and May Day) Come on, check the pics!!!

World Peace Day 2020

In order to fight violence and war, we celebrate the World Peace Day around the globe. So, it was time to paint and cut paper doves, and stuck them on ice-cream stickers. Later on, we learnt the chorus of the well-known song "Imagine" by John Lennon, we sang it and moved the doves following the rythm. Read the QR code so as to listen to the song and enjoy the pics!!!

 

 

 

New table games!!!

We have now new games for our classroom! One to boost the teaching-learning of vocabulary of pets, and the other one for transport. Moreover, by means of these items, we are also encouraging the use of our hands to learn, which is a momentous step in Pre-primary Education. Check the pics and watch the colourful and eye-catching puzzles for our kids!

Distribuir contido


by Dr. Radut