Blogue de eei.rial

RESERVA PRAZA ALUMNADO 2024-2025

RESERVA PRAZA CURSO 2024-2025

ÁBRESE O PRAZO  PARA A RESERVA DE PRAZA NO CENTRO ADSCRITO.

Teñen que facer a reserva de praza no centro adscrito ( CEIP de Roxos ) aquel alumnado que vaia cursar 1º de Primaria no vindeiro curso 2024-2025.

PERÍODO DE RESERVA DE PRAZA: DO 15 DE XANEIRO AO 5 DE FEBREIRO.

SEDE ELECTRÓNICA

ADMISIÓN ALUMNADO 2024-25

LISTAXE DE ADMITIDOS/AS NO PROCESO DE ADMISIÓN 2024-25

Todo o alumnado que presentou solicitude de admisión na EEI do Rial está ADMITIDO.

As listaxes poden consultarse no taboleiro interior do centro.

Para a formalización de matrícula haberá que agardar ao mes de xuño: do 20 ao 30. A información deste proceso sairá publicada nesta páxina.

ADMISIÓN

Comprácenos informarlles ás familias que realizaron o proceso de admisión na nosa escola que TODAS as solicitudes foron admitidas. Poderán consultar no taboeiro do centro a listaxe provisional cos nomes das nenas e nenos.

Recorda:

PRAZO DE ADMISIÓN

1 Ó 22 DESTE MES

RECORDATORIO: NON DISPOÑEMOS DE COMEDOR, MADRUGADORES NIN TRANSPORTE ESCOLAR.

PROCESO ADMISIÓN ALUMNADO

O 1 de marzo comeza o PROCESO DE ADMISIÓN PARA O ALUMNADO QUE SE INCORPORA POR PRIMEIRA VEZ OU CAMBIA DE CENTRO. É moi importante estar atentos ós prazos:

Alumnado que fixo reserva no centro adcrito (CEIP de Roxos)

IMPORTANTE!

O alumnado que solicitou reserva para 1º de Primaria no curso 2021/2022 no centro adcrito (CEIP de Roxos) FOI ADMITIDO.

Vén a coñecernos!

Galiciale

Plataforma de préstamo de obras en formato electrónico das bibliotecas públicas galegas

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS