Plan Dixital 22/23

Este é o nos Plan Dixital para o curso 22/23

Calendario Escolar Curso 21/22

continuación publicamos o calendario escolar para este curso 2021/2022. Ademais dos días non lectivos sinalados temos que engadir os dous días non lectivos a maiores para os centros educativos ubicados no Concello de Cee: o 7 de Decembro do 2021 e o 16 de Xuño de 2022 (Día de S. Adrián).

Plan de Adaptación Covid-19 Curso 21/22

Seguindo o protocolo de adaptación ao contexto da Covid 19 para o curso 21/22 publicado pola Consellería de Educación no mes de Xullo, e modificado no mes de Setembro, e respectando as liñas xerais de dito plan fíxose unha adaptación tendo en conta as peculiaridades desta escola unitaria ubicada no medio rural.  A continuación publicamos o Plan de Adaptación da EEI Pereiriña.

Letras Galegas 2021: Xela Arias

O Día das Letras Galegas, 17 de Maio de 2021 está adicado á escritora e tradutora Xela Arias. Para coñecer a súa vida e obra propoñémosvos este VÍDEO EXPLICATIVO: Vida e obra de Xela Arias Castaño.

ORGANIGRAMA

COMPOÑENTES DO CONSELLO ESCOLAR:

Dirección:

Ana María Domínguez Sixto

Representante dos pais/nais:

Alicia Álvarez Blanco

Representante do Concello:

Rubén Villar Agulleiro

centro

Benvida

Benvidos ao novo sitio de Webs dinámicas!

Sitio web do CENTRO EDUCATIVO.