ABERTO PRAZO DE MATRÍCULA RESERVA CENTRO ADSCRITO (CEIP CARBALLAL) DO 11 XANEIRO AO 08 DE FEBREIRO

INSTRUCCIÓNS FAMILIAS:

As familias poderán cumprimentar as solicitudes de reserva de xeito manual (como en cursos anteriores) imprimindo o "FORMULARIO ADMISIÓN CENTRO ADSCRITO" ou a través da aplicación ONLINE no menú:
Solicitudes – Reserva – Crear

VISITA PAPA NOEL AO COLE

Este ano recibimos a visita de PAPA NOEL, no cole, seguindo todas as medidas do protocolo COVID.

Este acontecemento foi emitido en directo pola canle de Youtube do Centro, mais a conexión foi moi inestable, por iso vos achegamos estes video e fotos que é o material que puidemos salvar da desfeita.

Pinchade na imaxe que corresponda ao teu curso para ver imaxe ou o video.

agardamos que vos gusten.

25 - N DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

o 25 de novembro o noso centro conmemorou o Día Contra a Violencia de Xénero coa realización dun mural exterior.

Vos deixamos a reportaxe gráfica.

MAGOSTO 2020

Un ano máis celebramos o magosto da nosa escola, degustando castañas e facendo xogos tradicionais e outros de colleita propia

Este ano botamos en de menos as familias que non puideron compartir coma sempre este día con nós.

Seguro que pronto volveremos a facer as celebracóns con toda a comuniadade educativa.

Aquí vos deixamos a reportaxe da celebración.

PINCHA NA IMAXE PARA ACCEDER.

SAMAÍN - HALLOWEEN 2020

Xa está aquí a reportaxe deste Samaín - Halloween tan singular que celebramos este ano.

Pincha na imaxe para acceder á reportaxe.

INFORMACIÓN COMEZO DE CURSO

O vindeiro MÉRCORES 9 DE SETEMBRO celebraranse as reunións cos responsables do alumnado segundo o seguinte indice:

- 10:00 h reunión dos responsables de 4º EI (3 anos).

- 11:00 h reunión dos responsables de 5º EI (4 anos)

MATERIAL CURSO 2020-2021

Pincha no texto para acceder

É IMPRESCINDIBLE QUE CADA UN DOS OBXECTOS DO MATERIAL LEVE O NOME DO PROPIETARIO/A

EL MOUSTRUO DE COLORES CORONAVIRUS

Aquí vos deixamos un conto para explicarlles aos màis pequenos un pouco porqué estamos nas casas.

ENTROIDO 2020

Por fin temos a reportaxe do festival de entroido, preme nas imaxes, cada unha corresponde cun día da semana do entroido