CARAVANA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Dentro das activadades relacionadas coa celebración do DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO o vindeiro 25 de novembro, recibimos a visita da CARAVANA MORADA, activiade organizada polo Concello de Marín, na que ademais da presenza da caravana, o alumnado da escola disfrutou do contacontos relacionado co tema para sensibilizar dende pequenos a toda a sociedade con este problema.

Pincha na imaxe para acceder á reportaxe fotográfica.

MAGOSTO 2019

O 08 de novembro celebramos o xa tradicional MAGOSTO da nosa escola, ao igual que en anos anteriores fixemos xogos tradicionais e innovadores que tiveron como tema común a castaña. E por suposto degustación de castañas.

Pincha na imaxe para acceder a reportaxe fotográfica deste día.

EXHIBICIÓN POLICÍA

Aquí tedes a reportaxe do pasado 25 de outubro que asistimos con todo o alumnado do centro á exhibición da Policía Nacional, na praza de toros de Pontevedra.

RESUMO REUNIÓN 05-09-2020

Aqui vos deixamos un resumo da reunión de comezo de curso.

Pinchando nas imaxes accederás aos documentos.

Tamén engadimos información sobre o chándal do centro para aqueles que estean interesados.

FESTIVAL FIN DE CURSO 2019

Outro curso máis que pasa e outro chegará......

E nos seguimos aqui tristes polos nenos e nenas que deixan o cole pero cheos de ledicia polos que se quedan e os que virán.

Facede click nas imaxes para acceder o seu contido.

EXCURSIÓN FIN DE CURSO ILLA DE SÁLVORA

Aquí vos deixamos a reportaxe da excursión de fin de curso a Illa de Sálvora, onde estase a rodar unha película baseada no naugraxio do Victoria Eugenia, tamén chamado o Titanic galego.

Magoa que non coincidimos con ningunha toma.

Darlle click na imaxe para acceder as fotos.

LETRAS GALEGAS 2019

Co gallo do Día Das Letras Galegas, e por segundo ano xa, fomos soltar os noso poemas á Alameda de Marín.

Despois da solta fomos xogar un pouco ao parque de xogos.

PAZO LOURIZÁN

O 10-05-19 Visitamos o Pazo de Lourizan, onde conxuntamente co alumnado da Escola de Capataces de Monte, estivemos a recoller as plantas invasoras nos xardíns do pazo.

SALÓN DO LIBRO 2019

O 5 de abril visitamo o Salón do Libro de Ponteveddra, onde o alumnado disfrutou da compaña de Orbi e moitas máis cousas.

EDUCACIÓN VIAL

O pasado 22-02-2019 o persoal da delegación da Dirección Xeral de Tráfico de pontevedra viñero facer unha sesión de educación vial para o noso alumnado.

Aquí vos deixamos a reportaxe gráfica.