PRAZO PARA A FORMALIZACIÓN DA MATRICULA PARA O CURSO 2019-2020 DO 20 AO 30 DE XUÑO

O prazo para a presentación da documentación para a formalización da matrícula para o vindeiro curso 2019-2020 vai do 20 ao 30 de xuño do 2019.

Esta e a documentación que deberá presentar no centro. No caso de xa ter presentado algún dos documentos solicitados, non é necesario volver a presentalos.

Faga click na imaxe ou no enlace o final desta páxina para descargar o formulario.

FESTIVAL FIN DE CURSO 2019

Outro curso máis que pasa e outro chegará......

E nos seguimos aqui tristes polos nenos e nenas que deixan o cole pero cheos de ledicia polos que se quedan e os que virán.

Facede click nas imaxes para acceder o seu contido.

EXCURSIÓN FIN DE CURSO ILLA DE SÁLVORA

Aquí vos deixamos a reportaxe da excursión de fin de curso a Illa de Sálvora, onde estase a rodar unha película baseada no naugraxio do Victoria Eugenia, tamén chamado o Titanic galego.

Magoa que non coincidimos con ningunha toma.

Darlle click na imaxe para acceder as fotos.

LETRAS GALEGAS 2019

Co gallo do Día Das Letras Galegas, e por segundo ano xa, fomos soltar os noso poemas á Alameda de Marín.

Despois da solta fomos xogar un pouco ao parque de xogos.

PAZO LOURIZÁN

O 10-05-19 Visitamos o Pazo de Lourizan, onde conxuntamente co alumnado da Escola de Capataces de Monte, estivemos a recoller as plantas invasoras nos xardíns do pazo.

SALÓN DO LIBRO 2019

O 5 de abril visitamo o Salón do Libro de Ponteveddra, onde o alumnado disfrutou da compaña de Orbi e moitas máis cousas.

EDUCACIÓN VIAL

O pasado 22-02-2019 o persoal da delegación da Dirección Xeral de Tráfico de pontevedra viñero facer unha sesión de educación vial para o noso alumnado.

Aquí vos deixamos a reportaxe gráfica.

DÍA DA PAZ 2019

Outro ano que celebramos todos xuntos o DÍA DA PAZ, desta volta cun duathlon solidadario participando na campaña de Save the Children, QUILÓMETROS SOLIDARIOS, na que grazas a colaboración de todas as familias conseguíuse unha bonita cantidades para colaborar na educación dos nenos e nenas sirios.

MERY POPPINS

E por fin chegou o día do estreo de MERY POPPINS, xusto o a tempo.

Ala nos fomos a ver a pélicula, en primicia total, xa que ata a a sesión de tarde o resto de espectadores non puideron visionar o filme.

E porsuposto ninguén o puído facer coma nos con Mary acompañandonos na sala.