ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 24-25

Tod@s nen@s que solicitaron plaza neste centro para o vindeiro curso 24-25 , foron admitidos ,pódese ver lista no taboleiro interior do centro. Así como se teñen algunha dúbida chamando o teléfono da escola:  881867049.

8M

Celebramos o 8M no pavillón das Insuas con espectáculo de maxia e actuacións variadas.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2024/2025

ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2024/2025

Aberto ó prazo de admisión do alumnado a partir do 1 de marzo (1de marzo ao 20 de marzo ).

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:

-Por vía electrónica mediante o formulario normalizado disoñible na aplicación informática (https://edu.xunta.gal/admisionalumnado/) a través da sede electrónica da Xunta de Galicia.

-Presencialmente no centro

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR:

-Impreso ED550B e anexo II-bis ( presentarase asinada polos 2 proxenitores)

-Fotocopia libro de familia ou documento equivalente onde figure o/a alumno/a e os demais membros computables da unidade familiar

-En caso de separación ou divorcio, sentenza xudicial ou convenio regulador onde conste a custodia do menor