Programas do cole

A nosa Escola participará a vindeira semana no Congreso de Ámbito Nacional de Calidade e Atención Educativa na primeira infancia, que terá lugar en Sigüenza (Guadalajara) os días 25, 26 e 27 de abril. Participamos en calidade de relatores no apartado de "Experiencias", compartindo a nosa experiencia na adquisición de linguas estranxeiras co noso proxecto "Travelling around the world in English".

Deixámosvos o enlace á páxina web do Congreso por se é do voso interese.

Hoxe pola mañá foi o primeiro día de cole despois das vacacións, e as cámaras da Televisión de Galicia estiveron con nós para acompañar aos nosos alumnos e alumnas neste día tan especial. Se queredes ver os disitintos vídeos que saíron na tele só tedes que premer nos enlaces. Mirade qué guapos saíron tod@s!

Programa "A Revista":