INCORPORACIÓN AO CRD

O servizo de residencia comeza o 17 de setembro. O trámite de incorporación farase o mesmo día en horario de: 9:00 a 13:00 horas 16:00 a 18:00 horas.
Os/as alumnos/as que o desexen poden deixar as maletas no centro en horario de mañá. Así mesmo, os que queden a comer o día 17 de setembro deberán anotarse pola mañá en conserxería.
Excepcionalmente (previo aviso e debidamente xustificado), poderase incorporar o CREDO o día 18 de setembro. A incorporación farase no horario de: 9:00 a 13 horas.
Todo alumnado do CREDO cubrirá os modelos correspondestes o día da entrada e que se facilitarán no centro.

• Normas de incorporación para todos os residentes:

Os/as residentes deben traer coa súa equipaxe:

• Dúas toallas.

• Pixamas.

• Bata.

• Zapatillas e calzado adecuado para duchas -roupa persoal e de aseo.

• Candado pequeno (tipo lince 300-30) para a taquilla.

Non se poden traer: aparellos eléctricos (sangüicheiras,  estufas, etc.), animais, nin prantas.

• Documentación a entregar polos/as alumnos/as de novo ingreso e polos/as alumnos/as xa residentes, do ano anterior:

Os/as residentes que se incorporan ao Centro Residencial Docente neste curso 2018/19 deben achegar a seguinte documentación:

• 2 fotos tamaño carné.

• Fotocopia tarxeta sanitaria.

• Cumprimentar os impresos de: consentimento de petición de información ante o centro de ensino, impreso d e política de protección de datos e aceptación do regulamento de réxime interior. Ambos que se facilitarán no centro.