Convocatoria do Fondo Solidario de libros de texto, axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o alumnado matriculado en educación primaria. Curso 2022-2023.

Orde do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2022/2023 (código de procedemento ED330B).

Prazo de presentación de solicitudes: do 19 de maio de 2022 ao 22 de xuño de 2022.

Solicitudes: deberemos presentar na sede do CRA en Asados debidamente cumprimentados o Anexo I e o Anexo II.

As solicitudes presentaranse no centro onde o alumno/a estea matriculado no vindeiro curso 2022-2023. Os nenos/as que marchan este ano deberana entregar nos centros receptores.

Téfefonos centros receptores  A.D.R. CASTELAO: 881 86 68 61

C.E.P BREA SEGADE: 881 86 70 46

Horario de presentación das solicitudes na sede do CRA de Rianxo (Asados): luns de 9:30- 10:50, martes de 12:30 - 14:00 h; xoves de 09:30 - 10:50 h e de 12:15 a 13:00 h; venres de 11:00 a 13:00 h.

Rogamos solicitedes cita previa por teléfono. No caso de que algunha familia non puidera vir entregar neste horario comunicádevos con

dirección. Teléfonos do centro: 981 86 33 05  //  629 65 05 23.

Modalidade de presentación de solicitudes:

• Por vía electrónica:

Mediante a aplicación informática "fondolibros"

• Por vía presencial, no centro:

Enlace ao documento: Anexo I e Anexo II

Dispoñeremos de solicitudes impresas dos Anexos I e II na sede do CRA por si algunha familia tivera dificultades para descargalos da web. Do mesmo xeito a partires da semana que ven tamén distribuiremos copias

das solicitudes polas escolas por si alguén as necesita, comunicádevos c@s titor@s d@s vos@s fill@s.

Máis información na seguinte ligazón