"O NOSO PATRIMONIO" Proxecto de Voz Natura no curso 2018-19

Seguindo a liña do proxecto deste curso, dende Voz Natura propuxémoslle ás escolas que indagaran sobre o seu patrimonio, a súa cultura e as súas tradicións. Decatámonos de que moi preto das nosas escolas podemos atopar numerosas construccións arquitectónicas antigas que desempeñaban unha función esencial nunha determinada época.

Tamén observamos o rica que é a nosa cultura, chea de costumes e tradicións que se mantiveron presentes na nosa terra co paso do tempo grazas á transmisión interxeracional pero que, por mágoa, estanse perdendo nos nosos días. Por iso creemos que son un ben moi valioso que temos que coidar e protexer, para que perduren moitos anos máis.

Esta é unha mostra do traballo realizado en cada unha das escolas do C.R.A. sobre o noso patrimonio máis próximo.