CRA OS REMUIÑOS

NOVO CURSO 2017/2018

Benvidos ao CRA "Os Remuíños" neste curso 2017/2018.

A continuación expoñemos información que será importante ao longo do curso.

- O curso comezou o 11 de setembro de 2017 e rematará o 21 de xuño de 2018.

O horario de funcionamento do centro, en calquera das tres escolas é de 9.15 a 14.45 de luns a venres e na Escola de Anós (sede do centro) os martes de 15.30 a 18.00 horas. As sesións lectivas cos nenos e nenas serán todos os días de 9.30 a 14.30 h.

Os períodos vacacionais serán:

As nosas merendas

Estas son as merendas que traerán os nenos e nenas ao longo da semana. Rogamos que sexades o máis fieis posible á táboa. Gracias

Horario

O horario do centro é de 9.15 a 14.45 de luns a venres. Os martes de 15.30 a 18.00 horas.

O horario do alumnado é de 9.30 a 14.30 de luns a venres.

FIN DE CURSO 2015 -2016

Todo o bo se acaba! Ata aquí o curso 2015 -2016! Vaise cargadiño de novas aprendizaxes, xogos, amigos e bos recordos!

Por se algunha vez eses momentos inesquecibeis pretenden marchar do teu maxín, aquí deixamos o vídeo da graduación dos maiores deste curso no que aparecemos todos para que nos recorden con cariño! :)

ATA PRONTO!!

A NOSA MEMORIA DE VOZ NATURA

Ao igual que en cursos pasados, elaboramos múltiples e variadas actividades con materiais reciclados.

Non vexades que bonitas nos quedaron!

Deixámosvos aquí unha mostra dalgunhas delas, que tamén forman parte da memoria do programa de Voz Natura para este curso. Pinchade na imaxe!

Por fin chegou a primavera!

Por fin chegou o inverno

NO DÍA DA PAZ TEMOS A ALGUÉN NO NOSO CORAZÓN

Este 29 de xaneiro conmemoramos o Día Escolar da Paz e da Non Violencia.

Este ano abogamos por interpretar unha canción cun retrouso que canta ao amor como é o da canción "Eu teño alguén" de María Fumaça.

Cargados de cariño bailamos, cantamos e signamos pola paz e a non violencia!

BO NADAL!!

Comezamos unha época do ano chea de ilusións, reencontros, soños e ledicia!

Dende o CRA Os Remuiños desexamos a toda a comunidade educativa un moi BO NADAL!!

Desfrutemos xuntos desta especial postal de Nadal!

Volver a casa por Nadal! Sorriso

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Os nenos e nenas do CRA poñemos voz a este 25 de novembro narrando o conto "Nin un biquiño á forza".

Atentos que comeza!