Animación á lectura

DÍA DA INFANCIA

CONMEMORAMOS O DÍA DA INFANCIA CO VISIONADO E DIÁLOGO DE DIVERSAS FOTOGRAFÍAS E UNHA CANCIÓN.

FELIZ DÍA DA INFANCIA

APERTURA DA BIBLIOTECA

XA FALTA POUCO PARA QUE A NOSA BIBLIOTECA ABRA EN HORARIO DE TARDE

A PARTIR DO MARTES, 26 DE NOVEMBRO, PODEREDES VISITAR A BIBLIOTECA EN HORARIO DE 16: 00 A 17:00 HORAS E GOZAR DO PRÉSTAMO DE LIBROS.

DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES

CELEBRAMOS O DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES VISITANDO A NOSA BIBLIOTECA E PARTICIPANDO NUN GRAN FESTA.

CANTAMOS, BAILAMOS,  GOZAMOS DO CONTO " UN PEIXE MOI DIVERTIDO" E XOGAMOS CON DIVERSOS PEIXES QUE NOS PRESENTOU CASELÍN.

QUEDA INAUGURADA A NOSA BIBLIOTECA MARIÑA. AGORA A GOZAR DAS AVENTURAS ÁS QUE NOS TRASLADAN OS CONTOS...

FESTA DE CASELÍN E CARREIRA SOLIDARIA

Video resumo da xornada do 24 de Outubro no que as aulas de parroquia asistiron a sede do CRA Raíña Aragonta para asistir a festa de Caselín, a mascota da biblioteca, ademáis parte das aulas participaron nunha carrera solidaria contra a leucemia facendo visible a sensibilización dos mais pequenos con efermidades presentes na nosa sociedade. Unha xornada de 10 grazas a colaboración e implicación dos mestres e mestras do CRA.

COMEZAMOS UN NOVO CURSO

Rematou o veràn e Caselín volve à biblioteca para compartir as súas aventuras cos nenos e nenas. Esta vez comeza visitando todas as aulas para presentarlles un amigo e entregarlle unha invitación. Para que serà esa invitación?

CASELÍN NA AULA DE BARREIRO

DÍA DO LIBRO

Celebramos o día el libro realizando un zoco de libros.

Foi moi gratificante ver a ilusión coa que os nenos e nenas acudían a coller un conto en compañía das súas familias.

DÍA MUNDIAL DO LIBRO

HOXE, 23 DE ABRIL , É O DÍA MUNDIAL DO LIBRO.

NÓS ESTAMOS PREPARÁNDONOS PARA CELEBRAR UN ZOCO DE LIBROS O 30 DE ABRIL. ESPERÁMOSVOS!!!

2 DE ABRIL: DÍA INTERNACIONAL DO LIBRO INFANTIL

HOXE É O DÍA INTERNACIONAL DO LIBRO INFANTIL E NO CRA RAÍÑA ARAGONTA ANIMÁMOSVOS A DESFRUTAR DA LECTURA DO VOSO CONTO PREFERIDO NA NOSA BIBLIOTECA.

SE O DESEXADES TAMÉN O PODEREDES FACER Á HORA DE SAÍR AO RECREO

" ¿ DE QUÉ COLOR ES UN BESO? "

RECIBIMOS A VISITA DE SARA, UNHA ANTIGA ALUMNA, PARA CONTARNOS UN DOS SEUS CONTOS PREFERIDOS: " ¿DE QUÉ COLOR ES UN BESO?

A NÓS TAMÉN NOS ENCANTOU E INVITÁMOLA A QUE NOS VISITE EN MÁIS OCASIÓNS.

MOITAS GRAZAS, SARA !!!!!

CONTOS EN INGLÉS

ADICAMOS UN PEQUENO RECUNCHO Á LECTURA EN INGLÉS CO FIN DE POTENCIAR DITA LINGUA DESDE CATIVOS.