« Abril 2024 »

VÍDEO DE DESPEDIDA

Imaxe de Jacqueline

Agora que xa estamos na conta atrás para rematar este curso, gustaríame despedir unha vez máis aos pequenos/as que xa remataron o ciclo de Educación Infantil e deben continuar o seu camiño nunha nova escola. Gracias polos momentos compartidos a todos eles que, xunto cos demais, fixeron deste un curso moi especial e bonito.

Pedro, Sergio, Hadrián, Paula, Sandra, Cayetana e Enrique que teñades moita sorte nesta nova aventura e que sempre recordedes con agarimo a escola de Mirón, onde aprendimos moito, pero sobre todo... onde fomos moi felices. Ata sempre meus nenos e nenas...

E antes de marchar desexo compartir con vós un vídeo que fixen con moito agarimo recopilando algúns dos momentos que vivimos ao longo deste curso. Espero que vos guste.

Para velo con maior calidade pinchade na roda de configuración que pon HD no lado dereito do reproductor, unha vez aí pinchades "Calidad" e seleccionades a máis alta. Déixovos o enlace do vídeo por se desexades velo a pantalla completa https://www.youtube.com/watch?v=9PPF8dXh5yE&t=4s

Moitos bicos.

blog | by Dr. Radut