« Abril 2024 »

Responder ó comentario

Imaxe de Jacqueline

PHOTOCALL

Hoxe festexamos o último día na escola, pois aínda que todavía queda o día de mañá, hoxe era o último día que íamos pasar na escola de Mirón. Foi unha mañá intensa, pois tivemos algunhas sorpresas e, por suposto, moita diversión. Primeiro debatimos en grande grupo que queríamos facer e, como había diferentes opinións, realizamos unha votación saíndo gañadora como primeira opción rematar de ver a película de Cars que comezaramos a ver onte.

Despois, puxemos música e bailamos mentres merendábamos. Velaí a primeira sorpresa, a merenda de hoxe era diferente, pois había osiños de gominola, chuches variadas e chocolatinas. Todos quedaron encantados con estas larpeiradas! Logo, saímos ao patio que amenizamos con música e fixemos un photocall moi divertido.

Por último, repartimos as bolsas decoradas polos nenos/as con todas as cousas que fixemos neste curso, pero aínda quedaba algo moi importante: o premio de final de curso! A verdade é que quedei moi contenta porque todos e todas lograron o obxectivo e conseguiron un premio. O súper premio para aqueles que tiñan todos os puntos verdes, e un premio normal para aqueles aos que se lles atrancou un pouco o asunto e tiñan algún puntiño vermello, pero... o importante é que todos o lograron! Noraboa!

Aquí vos deixo as imaxes do photocall.

Bicos!

• Os saltos de liña e párrafo créanse automaticamente.
  • As direccións das páxinas web e as direccións de correo se convirten en enlaces automaticamente.
  • Images can be added to this post.
  • Use to create page breaks.
  • You may use [swf file="song.mp3"] to display Flash files inline

Máis información acerca das opcións de formato

Verificación antispam
1 + 3 =
Resolva este sinxelo problema matemático e introduza o resultado. Por exemplo para 1+3, introduza 4.