Curso 17/18

I Miniolimpiadas CRA María Zambrano - Abril 2018

25/05/2018 09:00
25/05/2018 14:00

O pasado Venres 25 de Maio celebramos no pavillón municipal as I Miniolimpiadas do noso colexio coa colaboración do Atlético Novás.

Foi un día xenial onde os nenos se dividiron en 10 grupos e foron rotando por 10 xogos diferentes, onde tiñan que superar retos coma meter balóns polos ocos da portería, lanzar avións de papel, manter globos no aire, lanzar pelotas entre unhas sillas, o paracaídas... O remate veunos saudar a mascota do Atético Novás e xogaron todos con ela e fixemos fotos.

Para rematar agradecémoslle a colaboración ó Atletico Novás e agardamos que estas miniolimpiadas se repitan en vindeiros cursos!!!

Publicación en "Sermos escola" - Marzo 2018

15/03/2018 09:00

O xornal "Sernos escola" publicou a dobre páxina unha reportaxe sobre a actividade de matemáticas danzadas realizada no noso colexio. Moitas grazas a este xornal pola difusión!!! Podedes ver as fotos da reportaxe pinchando AQUÍ

MATEMÁTICAS DANZADAS - SESIÓN 8 (31-01-18)

31/01/2018 12:00
31/01/2018 14:00

Os alumnos e alumnas de primaria das escolas de Novás e Fornelos están levando a cabo un obradoiro sobre "Matemáticas danzadas" impartido por Mercedes Prieto, deste xeito aprenden conceptos matemáticos a través da danza.

Na quinta sesión que se levou a cabo na escola de Fornelos, os alumnos e alumnas, ademais de repasar os conceptos traballados nas sesións anteriores, traballaron diferentes conceptos coma o círculo (facendo círculos, atopando o centro...), xogos de imitación, e traballamos con cancións como "Abre a Roda", "Ballo dei gobbi", "Centro ó centro" ou "Sete xestos". Para rematar fixemos, cun novelo de lá, unha arañeira pasándonolo e dicindo nome de a quen llo tirabamos, e logo decirlle algo de despedida a Mercedes.

MATEMÁTICAS DANZADAS - SESIÓN 7 (24-01-18)

24/01/2018 12:00
24/01/2018 14:00

Na quinta sesión que se levou a cabo na escola de Novás, os alumnos e alumnas, ademais de repasar os conceptos traballados nas sesións anteriores, traballaron diferentes conceptos a través das cancións "Abre a roda", "Hockey Pockey", "Os sete xestos", "Miriu Allá" ou "Centro ao centro", e tamén escribiron os números do 10 ó 1 e do 20 ó 11 en orde descendente e os números pares ata o 18.

MATEMÁTICAS DANZADAS - SESIÓN 6 (17-01-18)

17/01/2018 12:00
17/01/2018 14:00

Na sexta sesión que se levou a cabo na escola de Fornelos, os alumnos e alumnas, ademais de repasar os conceptos traballados nas sesións anteriores, fixemos un corro escoitando música do Brasil, aprendemos a atopar o centro dunha circunferencia con cordas e seguimos traballando as nocións dereita-esquerda.

MATEMÁTICAS DANZADAS - SESIÓN 5 (10-01-18)

10/01/2018 12:00
10/01/2018 14:00

Na quinta sesión que se levou a cabo na escola de Novás, os alumnos e alumnas, ademais de repasar os conceptos traballados nas sesións anteriores, traballaron, entre outras cousas, os diferentes agrupamentos empregando as sumas e restas, fixeron diferentes tipos de camiños (curvos e rectos), imitáronse os uns ós outros así como diferentes aspectos bailando o chotis.

MATEMÁTICAS DANZADAS - SESIÓN 4 (13-12-17)

13/12/2017 12:00

Na cuarta sesión que se levou a cabo na escola de Fornelos, os alumnos e alumnas, ademais de repasar os conceptos traballados nas sesións anteriores, traballaron as rectas e curvas representandoas co seu propio corpo, as sumas dunha cifra máis a que lle faltaba para chegar a dez, e tamén representaron figuras con liñas pechadas rectas ou curvas.

MATEMÁTICAS DANZADAS - SESIÓN 3 (29-11-17)

29/11/2017 12:00

Os alumnos de primaria das escolas de Novás e Fornelos están levando a cabo un obradoiro sobre "Matemáticas danzadas" impartido por Mercedes Prieto, deste xeito os alumnos aprenden conceptos matemáticos a través da danza.

Esta terceira sesión tivo lugar na escola de Novás e nela os alumnos e alumnas traballaron diferentes conceptos como dentro/fora, o concepto de volta, media volta e cuarto de volta, e diferentes actividades con tapóns traballando a roda, a curva aberta, pechada, ou a descomposición do número 6.

MATEMÁTICAS DANZADAS - SESIÓN 2 (22-11-17)

22/11/2017 12:00

Nesta segunda sesión levada a cabo na escola de Novás, os alumnos repasaron os conceptos aprendidos na anterior sesión e ademais traballaron o círculo e diferentes rectas e curvas empregando o seu propio corpo.

MATEMÁTICAS DANZADAS - SESIÓN 1 (15-11-17)

15/11/2017 12:00

Nesta primeira sesión levada a cabo na escola de Fornelos, os alumnos presentáronse facendo un xogo cun novelo de lá e traballaron algunhas figuras como os triángulos, cuadriláteros, pentágonos... aproveitando a arañeira que formaron co novelo. Logo desto, fixeron diferentes xogos onde os nenos andaban, saltaban, bailaban... seguindo as ordes de Mercedes.