Móvete+

Con motivo desta situación de illamento provocada polo coronavirus Covid-19, dende o CRA e coa colaboración e axuda de todo o profesorado e persoal que traballa no centro, estamos colgando multitud e variedades de propostas e tarefas. Para velas vos remitimos ao apartado de  Presentación da web, no cal aparecen todas enlazadas.

Igualmente, a continuación, deixamos unha listaxe de aquelas propostas levadas a cabo ao longo do curso e a súa continuidade nesta corentena:

• MÓVETE + nas aulas: aquí tedes algunhas fotos de moitas das tarefas que fixemos en cada unha das aulas en relación ao programa de "Móvete +", así como a súa inclusión nas diferentes rutinas das aulas!!     (preme aquí para velas)

• BINGO MUSICAL: ao longo do curso as escolas do CRA foron recompilando cancións que ía achegando o alumnado semanalmente, sendo estes os encargados de presentalas e ensinarnos a coreografía que despois puñamos en práctica. A idea inicial era escoller de entre todas elas a que sería a BSO para a nosa gala de clausura das CRAOLÍMPICOS, pero dada a situación actual, decidimos facer con tódalas traballadas ata o momento, un bingo musical para cada escolar para xogar en familia. Consiste en reproducir o audio MP3 e o primeir en cantar o BINGO é o encargado de escoller unha das canción parabailala xuntos

(preme na imaxe para ver a explicación)

Bingo Couso                          +      AUDIO
Binfo Fornelos EI                   +      AUDIO
Bingo Fornelos/Novás EP      +      AUDIO
Bingo Marzán                        +      AUDIO
Bingo Novás                          +      AUDIO
Bingo Pías EI                         +      AUDIO
Bingo Pías EP                        +      AUDIO
Bingo Tabagón                          +       AUDIO

• CRAOLÍMPICOS EN MOVEMENTO- E AGORA QUÉ?

Trátase dun vídeo no que se van sucedendo unha serie de imaxes cunhas ordes determinadas. Os nenos deben parar o vídeo aleatoriamente e deben facer a orde que aparece na imaxe pausada. Pódese xogar individualmente ou en parella/grupo por quendas.

(preme na imaxe)

• QUEN DIXO QUE?: póñense polo chan diferentes imaxes de animais. Reprodúcese o audio MP3 dos seus sons (no que adxuntamos aparecen os seguintes: can, galiña, gato, galo, ra, porco, cabalo, ovella, vaca e pato), e os nenos teñen que colocarse sobre a imaxe do animal que corresponde en cada momento. Tamén cabe a posibilidades de facelo con outras temáticas, como cantantes ou cancións. (preme aquí para escoitar os sons dos animais)

• ADIVIÑA-SPIDERMAN

Un misterioso suceso aconteceu no noso fogar. O corredor apareceu cuberto por algo que semella unha tea de araña. Quen foi o misterioso ser que fixo tal cousa? Para sabelo, deberán atravesar esa tea de araña. (Trátase de coller un novelo de la e colgalo polas paredes, creando un pequeno labirinto que os pequenos deberán atravesar, agachándose, reptando, alando pernas e brazos...)