Libros de texto

CURSO 2020-2021

AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

Aberto o prazo para a solicitude de axudas (publicada na Orde do 12 de maio de 2020) para a adquisición de libros e material escolar para o curso 2020-2021, que comezará o 20 de Maio e rematará o 19 de Xuño do 2020.

As familias que desexen solicitar ditas axudas para o alumnado matrícula no CRA María Zambrano para o próximo curso (1º e 2º de Primaria) poden cubrir o procedemento ED330B ou o impresos de solicitude (ANEXO I e ANEXO II), e informarse consultando a circular relativa as axudas para libros de texto

Tamén poderán acudir a retiralas directamente na sede do CRA,  nos Baixos da Casa-Escola de Pías, en horario de 10 a 13 horas de LUNS a XOVES. Unha vez cubertas as solicitudes, deberán entregarse nas mesmas oficinas xunto coa documentación solicitada.

O alumnado que van para o CPI Manuel Suárez Marquier deberá presentar as solicitudes nas oficinas de dito  centro .

Solicitude de axudas - Orde do 12 de maio de 2020
Procedemento a cubrir- ED330B