« Domingo Marzo 03, 2019 »
Dom

Nas aulas de infantil do noso CRA leváronse a cabo tres sesións de obradoiros con temáticas coma habilidades sociais, toma de decisións, xestión de conflictos, límites e normas e autoestima, por parte da Asociación Érguete Baixo Miño.

Neste curso, como o pasado, os nenos e nenas de primaria das escolas de Novás e Fornelos levaron a cabo unhas sesións de matemáticas danzadas onde poideron aprender e traballar diferentes conceptos á vez que se divertían e bailaban.

Comezo:03/03/2019 09:00
Final:03/03/2019 14:01

Por cuarto ano consecutivo, no noso CRA levamos a cabo o concurso fotográfico para o alumnado e as familias. Neste curso, na súa cuarta edición, a temática é sobre os nosos montes, polo que o alumnado poderá desfrutar dos mesmos e inmortalizar os momentos.

Os gañadores e gañadoras das diferentes categorías son:

- DIVERTIDA: Os irmáns Iker e Aitor Alonso, da escola de Fornelos, pola súa foto "Tocando as follas"

- ORIXINAL: As irmáns Clara e Alba Gómez, da escola de Pías, pola súa foto "Coidando do noso entorno no Lago Bostelo"

- ARTÍSTICA: As amigas Vera Rivero e Aroa Pereira, da escola de Novás, pola súa foto "Tendendo pontes á natureza".

Podedes ver tódalas fotos participantes expostas na biblioteca do CRA.