día da árbore

PRANTAMOS UNHA ÁRBORE

Tamén prantamos unha árbore na nosa escola, pretiño da horta. Foi moi divertido!!

DÍA DA ÁRBORE

O día 21 de marzo foi o Día da Árbore. No Conservatorio vimos o arbolito LITO que ensinounos un clarinete baixo. Logo fomos prantar dúas árbores no parque dos patos.

DÍA DA ÁRBORE

O día 21 de marzo celebramos o Día da Árbore disfrutando dunha obra titulada "Amiguiños das árbores". Despois plantamos dous castiñeiros nos arredores do Paseo Tierno Galván.

O día anterior tamén plantamos na escola unha árbore. Esperemos que medren moito. Temos que coidalas !!!

Día da Árbore

Este ano como en anos anteriores íamos a plantar árbores pero debido a unha alerta meteorolóxica non puidemos facer esta actividade. Sen embargo celebramos o Día da Árbore igualmente asistindo a unha obra de teatro no Conservatorio de Culleredo que nos gustou moito.

DÍA DA ÁRBORE

O día 21 estivemos en Villa Melania plantando dous castiñeiros que bautizamos cos nomes de SORRISO GRANDE e SORRISO PEQUENO. Despois tivemos un contacontos e unha merenda. O chegar a escola plantamos outra árbore e debuxámola.

Somos uns xardineiros de primeira !

Día da árbore

O día 21 de marzo celebramos o Día da Árbore.

Realizamos unha saída a Villa Melania para plantar unhas árbores. Encantounos facer de xardineiros!!!

Día da árbore

Para celebrar o Día da Árbore fixemos unha saída a Villa Melania para plantar unhas árbores. E ata lle puxemos nome. Despois de ver varias opcións acordamos chamarlles Paco e Aurora.

Día da árbore

O día 21 de marzo celebramos o Día da Árbore. Fomos a Villa Melania a plantar unha árbore.

Pero ademáis tamén plantamos unha árbore no cole. Estamos feito uns xardineiros!