PRAZO DE ADMISIÓN EN CENTROS ADSCRITOS

Neste curso escolar 20/21 a consellería ven de adiantar o prazo de admisión para centros adscritos, q no noso caso son o CEP Neira Vilas e o CEIP Chano Piñeiro. A continuación vos resumimos os datos a ter en conta para formalizar a reserva de praza no caso de que sexa un destes dous centros a vosa escolla para iniciar a etapa de primaria. En caso de que decidades escoller calquera outro centro deberedes estar atentas ao prazo de admisión que haitualmente é do 1 ao 20 de marzo.

RESERVA DE PRAZA :
  • De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde do 12 de marzo de 2013 que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o próximo día 11 de xaneiro de 2021 inícianse os trámites do procedemento (código ED550A), coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.
  • O prazo de solicitudes abranguerá do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro do 2021, ambos incluídos.
  • A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do día 28 de febreiro, debe realizarse no centro no que está matriculado no presente curso (descargar formulario) ou na aplicación admisionalumnado.
  • Para formalizar a reserva de praza debedes pedir cita previa no teléfono 886110243
  • O horario de oficina será:

luns, mércores e venres de 9:30 a 11:30

martes de 12:00 a 13:00 e de 16:00 a 17:00

xoves de 12:00 a 13:00

Demandas da comunidade educativa á consellería para a adaptación ao contexto covid 19

Documento que recolle as demandas realizadas pola comunidade educativa do CRA Antia Cal con respecto ao protocolo de adaptación ao contexto COVID19 publicado pola consellería, aprobadas en consello escolar o día 30/07/2020.