ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

APOIO EN EDUCACIÓN INFANTIL EVA Mª QUINTÁNS GARCÍA

EDUCACIÓN INFANTIL

COMEZAMOS O CURSO

Ola! Benvidos ao curso 2015-16. A través deste espazo, ímosvos mostrar as actividades que realizaremos ao longo do curso.
Esperamos que as disfrutedes!

ACTIVIDADES EDUCACIÓN INFANTIL

Aprendiendo emocións con Emoplay (App)

EmoPLAY es una herramienta digital que permite entrenar el reconocimiento de varias emociones a través de las expresiones faciales.

Mediante una webcam o cámara integrada, EmoPLAY trabaja con distintas emociones como alegría, tristeza o enfado, de manera sencilla. Tras la elección de la emoción a trabajar, y una explicación tanto de la expresión facial asociada como de una situación en la que aplicarla, el usuario debe realizar los gestos determinan esa emoción, por ejemplo, sonreír para expresar alegría, y EmoPLAY analizará automáticamente su imagen indicando si la expresión es adecuada o no.

El programa ofrece configuraciones personalizadas para, por ejemplo, ajustar la sensibilidad del algoritmo de reconocimiento (mayor o menor dificultad), asociar una imagen de contexto que ayude a trabajar la emoción, modificar el refuerzo dado al usuario o el tiempo disponible para conseguir expresar la emoción.

El proyecto, impulsado por Fundación Orange, está desarrollado por CTIC Centro Tecnológico en colaboración, como Comité Científico, del Grupo de Investigación sobre Discapacidad (GID) de la Universidad de Oviedo.

Descarga de EmoPLAY para dispositivos Android

Emoplay para sistema operativo IOS

Descarga para Windows

Requisitos mínimos:

Sistema Operativo: Windows 7 o superior.
RAM: recomendable al menos 4GB.
Tipo de ordenador: portátil, equipo de mesa o tablet.
Otros: cámara (webcam/integrada), conexión a Internet, teclado y ratón.

Descarga de EmoPLAY para Windows procesador x64

Descarga de EmoPLAY para Windows procesador x86

EmoPLAY – Manual de instalación Windows

EmoPLAY – Manual de usuario Windows

davidpazos@edu.xunta.es

ENLACE AO BLOG: https://elblogdeglorialema.blogspot.com/

Xogos para o entrenamento en emocións básicas

Na páxina de Even Better dispoñemos de xogos moi divertidos para o entrenamento de emocións básicas. Aínda que a finalidade do proxecto é "facilitar o ensino de emocións e habilidades sociais a nenos con síndrome de Asperger e outros trastornos do espectro autista", poden ser utilizados con todo o alumnado.

Ao acceder a xogos da a opción de elixir entre catro diferentes:

Recoñecemento de emocións a través de expresións e situacións que as poden provocar.

Asociación de expresións a emoticonos e fotografías.

Identificación de expresións/emociones básicas.

Asociación de emocións ás situacións que as provocan.

Recordovos tamén que se tedes algunha dúbida sobre como empregar este material o calquer outro desta páxina podedes contactar conmigo a través do e-mail:

davidpazos@edu.xunta.es

Espero que vos gusten e que sirvan para levar o confinamento dun xeito máis agradable. Un saúdo e ánimo

Orientacións e xogos para facer na casa

Ola familias, conscientes da situación dos nenos/as de infantil neste momento queremos ofrecervos un novo material para poder seguir estimulando aos vosos fillos/as a través de xogos e dinámicas que impliquen a unidade familiar. Deste xeito, a continuación , tedes enlaces  a dous documentos con actividades para fomentar un desenvolvemento axeitado da linguaxe nestas etapas e xogos lúdicos cos que mellorar as habilidades sociais tan necesarias no desenvolvemento persoal, social e afectivo dos nenos/as.

Para acceder a eles soamente tedes que facer click nas seguintes imaxes

ESTIMULACIÓN DA LINGUAXE EN EDUCACIÓN INFANTIL

XOGOS PARA TRABALLAR AS HABILIDADES SOCIAIS NO FOGAR

Un saúdo, gracias e ánimo a tod@s

ACTIVIDADES EDUCACIÓN INFANTIL

Dada a situación de excepcionalidade que estamos a vivir, o equipo de Educación Infantil propón a realización dunha serie de actividades lúdicas que se poden adaptar ós 3 cursos desta primeira etapa educativa. Son totalmente voluntarias e non se deben impoñer, senón máis ben estimular e motivar creando situacións de ensino-aprendizaxe e divertimento.

Subiremos periódicamente tarefas e xogos que se poden realizar cos nenos para reforzar os contidos aprendidos no colexio.

Esperamos que esta situación remita canto antes e podamos volver a normalidade. Calquer dúbida ou pregunta estamos a vosa disposición no telfn ou mail do colexio.

MOITO ÁNIMO!!