Tecnoloxía

DEPARTAMENTO DE TECNOLOXÍA

"El hombre razonable se adapta al mundo y el no razonable intenta adaptar el mundo a su gusto. Por eso el progreso depende de los hombres no razonables."
George Bernard Shaw

Aula-Taller de Tecnoloxía

A materia:

Documentos:

Aula virtual do CPI de Zas
(aceso ao curso de Tecnoloxía)

Actividades:
  Galería:  Ligazóns

Central Térmica de As Pontes

Este mércores día 21 de xaneiro, os alumnos e alumnas de 3º e 4º da E.S.O visitarán a Central Térmica das Pontes de García Rodriguez. O próximo día 3 de febreiro tocaralles a vez aos alumnos e alumnas de 1º e 2º da ESO.

Esta saída está organizada polos departamentos de Tecnoloxía e Ciencias Naturais.

Concurso de proxectos de Tecnoloxía 2013

Cartel

Realizouse un CONCURSO DE PROXECTOS DE TECNOLOXÍA como actividade do departamento do 7 ao 11 de abril. O obxectivo da exposición era amosar os proxectos construídos polos alumnos no curso 2012/13 a todo o centro e motivalos para melloralos. Aos alumnos que deseñaron e construíron os proxectos máis votados entregóuselles un premio.

Os premiados foron:

2º ESO: Michael Allo Abelenda, Ismael Díaz Mata, Melany Grille Mata e Kevin Pardiñas Busto.

Premio: KIT “Bola luminosa Arco Iris” para cada alumno.

2º ESO DESDOBRE: Christian Castro Souto e José Carlos Rama Caamaño.

Premio: KIT “Marco mágico para fotos” para cada alumno.

3º ESO: Noemi Allo Abelenda, Christian Martínez Calo, Vania Mourelle Domínguez e Joel Quintáns Labandeira.

Premio: KIT “Araña móvil THEKLA” para cada alumno.

Visita ao MACUF e participación na actividade "Home Made 3D"

22/01/2014
Europe/Madrid

O 26-11-2013 os alumnos de 2º ESO – 3º ESO – 3º PDC ESO - 4º ESO de ESO visitaron o MACUF para participar na actividade HOME MADE 3D.

Máis información sobre a actividade no seguinte blog:

O departamento de Tecnoloxía organizou a actividade en colaboración cos departamentos de Ciencias Naturais e E. Plástica e Visual.

Visita ao MUNCYT e á exposición "Human Bodies"

Todo o alumnado de ESO participou na actividade:

Visita ó MUNCYT (Museo de ciencia e tecnoloxía de A Coruña) e á Exposición “Human Bodies”

Organizaron a actividade os departamentos de Tecnoloxía e Ciencias Naturais.

Máis información:

MUNCYT

"HUMAN BODIES" the exibition

Visita a galería

Exposición - Concurso de proxectos de Tecnoloxía 2012

Realizouse a EXPOSICIÓN-CONCURSO DE PROXECTOS DE TECNOLOXÍA como actividade do departamento os días 18, 19 e 20 de Decembro. O obxectivo da exposición era amosar os proxectos construídos polos alumnos a todo o centro e motivalos para melloralos. Tanto os alumnos como os profesores votaron aos que pensaban que eran os mellores de cada curso. Aos alumnos máis votados entregóuselles un premio.

Os premiados foron:

2º ESO: David Amado Espasandín, Iván Parajó Suárez e Melany Pensado Pérez.

Premio: KIT “Araña móvil THEKLA” para cada alumno.

3º ESO: Iván Suárez Ribeiro e Lucía Rey Amigo.

Premio: KIT “OPI-ROBOT R303” para cada alumno.

3º ESO PDC: Tomás Solís Caamaño.

Premio: KIT “camión Volquete neumático” para cada alumno.

Visita a galería de imaxes.

CURSO 2012-13

Xaneiro 2013:

Visita ao MUNCYT e á exposición "HUMAN BODIES". Máis información

Decembro 2012:

Concurso "Felicitación de Nadal ". Máis información

Exposición-concurso de proxectos de Tecnoloxía. Máis información

CURSO 2011-12

Decembro 2011:  Concurso "Felicitación de Nadal ". Máis información

CURSO 2010-11

Decembro 2010:  Concurso "Felicitación de Nadal ". Máis información

CURSO 2009-10

Decembro 2009:  Exposición-concurso de proxectos de Tecnoloxía. Máis información

Decembro 2009:  Concurso "Felicitación de Nadal da Leoteca". Máis información

CURSO 2008-09

Decembro 2008:  Exposición-concurso de proxectos de Tecnoloxía. Máis información.

Decembro 2008:  Nova edición do concurso "Felicitación de Nadal da Leoteca". Máis información

CURSO 2007-08

Maio 2008:  Publicados os blogues de 3ºESO: "Granadilla08" de 3ºESOA e "Un viaje al Edén "de 3ºESOB
Febreiro 2008:  Créase o curso virtual de Tecnoloxía onde podes atopar documentos de interese da materia. Acceso ao curso na aula virtual do CPI de Zas.
Decembro 2007: Exposición-Concurso de Proxectos de Tecnoloxía
Tamén tes información no blogue da Leoteca
Decembro 2007: Concurso "Felicitación de Nadal da Leoteca".
Toda a información no blogue da Leoteca