ATENCIÓN AO PÚBLICO SÓ CON CITA PREVIA NO TELÉFONO 881 960028

Escolares, Ed. Infantil, 1º Curso, 2º Curso, 3º Curso, 4º Curso, 5º Curso, 6º Curso, Idioma estranxeiro, Ed. Física, Ed. Musical, Complementarias

PIALE

Achégovos a proposta didáctica de PIALE que elaborei tras a miña viaxe a CANADÁ espero que vos guste e lle saquedes proveito ( Picade na imaxe para acceder ó pdf)

Deixo tamén uns enlaces para que poidades ollar o meu blogue sobre a experiencia

No departamento de Inglés desta páxina atoparedes o logo de PIALE para ir a toda a información

Thanks

Blog para los profesores:

Blog para los alumnos:

O CARBALLO CON BOTAS

"Esta é a historia dun carballo que vivía entre a Serra do Faro e o manso Miño. Un carballo que ficaba só, soiño de todo,..." Así comeza o conto que estamos traballando os nen@s de 6º de educación infantil.

Trátase dunha historia que nos gustou moito e a través da cal tomamos conciencia da importacia de coidar o medio ambiente.

Por iso, decidimos facer a nosa propia plantación de landras dun xeito moi orixinal!!

Aquí deixamos unha pequena mostra de todo o que traballamos!!

Moitas gracias ás familias pola colaboración!!!

COMEZAMOS!!!

OS NENOS E NENAS DE 4 ANOS COMEZAMOS O CURSO TRABALLANDO O FERMOSO CONTO "XAIME E AS LANDRAS".

AQUÍ VOS DEIXAMOS UNHA PEQUENA MOSTRA DAS NOSAS ACTIVIDADES....

O Apalpador

O APALPADOR EN ZAS

Na aula de cinco anos coñecemos as tradicións do Nadal en Galicia a través da figura do Apalpador. Aquí vos deixamos algunhas das nosas creacións. Esperamos que vos gusten!!

Bo Nadal!!

LIGAS DE RECREO NA ESO

Estes últimos tres cursos escolares, @s alumn@s de secundaria do CPI de Zas, tiveron participado na rede de Ligas de Recreo ESO organizada polo Departamento de E.Física, con grande éxito de participación.

A continuación expoñemos un resumo de todas elas:

* LIGAS DE RECREO CURSO 2012/2013

* LIGAS DE RECREO CURSO 2013/2014

* LIGAS DE RECREO CURSO 2014/2015

Auditorio de Galicia.

O vindeiro mércores 17 de xuño, os nenos e nenas do terceiro ciclo de E.P, farán unha saída escolar ó Auditorio de Santiago de Compostela para asistir a un Concerto Didáctico.

Aquapark de Cerceda

Este mércores día 17 de xuño, os nenos e nenas do segundo ciclo de E.P farán unha excursión ó Aquapark de Cerceda.

CORRELINGUA 2015

O pasado 14 de maio 84 alumnos da ESO acudiron á Coruña, a unha edición máis da marcha pola nosa lingua, o Correlingua.

Comezo:11h
Hora de remate prevista: 13h aprox
Itinerario:  Avda. Bos Aires, Avda. Barrié de la Maza, Pza. Mº Auxiliadora, Rúa Hospital, Campo da leña, Rúa S. Xoán, Rúa Beiramar, Avda. de Navarra, Torre de Hércules.

Actuacións: Presentación Xurxo Souto
                  Lectura Manifesto CPI Vicente Otero
                  Actuación grupo Bocinazo
                  Concurso de animación da carreira

LIGAS DE RECREO NA ESO - 3ªAv: Balonmán e Voleibol 5x5

O martes 5 de maio deu comezo a LIGA ESO DE BALONMÁN para 1º, 2º e 3º

Rexirase polo Regulamento oficial. Aquí tedes un resumo das REGRAS BÁSICAS DE BALONMÁN

O xoves 7, comeza a LIGA DE VOLEIBOL para 4º. Podes acceder dende aquí a un RESUMO DO REGULAMENTO

Preme na imaxe correspondente para acceder ao CALENDARIO e/ou ás NORMAS DA COMPETICIÓN

Resultado de imagen de balonmano DIBUJOS                Resultado de imagen de balón voleibol imagen

Romeo e Xulieta.

Os alumn@s de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria asistiron o pasado venres día 24 de Abril ó Auditorio de Santiago de Compostela para disfrutar do Concerto Didáctico "Romeo e Xulieta".