Maio 2020

 

 

EmoPLAY es una herramienta digital que permite entrenar el reconocimiento de varias emociones a través de las expresiones faciales.

Mediante una webcam o cámara integrada, EmoPLAY trabaja con distintas emociones como alegría, tristeza o enfado, de manera sencilla. Tras la elección de la emoción a trabajar, y una explicación tanto de la expresión facial asociada como de una situación en la que aplicarla, el usuario debe realizar los gestos determinan esa emoción, por ejemplo, sonreír para expresar alegría, y EmoPLAY analizará automáticamente su imagen indicando si la expresión es adecuada o no.

El programa ofrece configuraciones personalizadas para, por ejemplo, ajustar la sensibilidad del algoritmo de reconocimiento (mayor o menor dificultad), asociar una imagen de contexto que ayude a trabajar la emoción, modificar el refuerzo dado al usuario o el tiempo disponible para conseguir expresar la emoción.

El proyecto, impulsado por Fundación Orange, está desarrollado por CTIC Centro Tecnológico en colaboración, como Comité Científico, del Grupo de Investigación sobre Discapacidad (GID) de la Universidad de Oviedo.

Descarga de EmoPLAY para dispositivos Android

 

Emoplay para sistema operativo IOS

 

 Descarga para Windows

 

Requisitos mínimos:

 

Sistema Operativo: Windows 7 o superior.
RAM: recomendable al menos 4GB.
Tipo de ordenador: portátil, equipo de mesa o tablet.
Otros: cámara (webcam/integrada), conexión a Internet, teclado y ratón.

Descarga de EmoPLAY para Windows procesador x64

 

Descarga de EmoPLAY para Windows procesador x86

 

EmoPLAY – Manual de instalación Windows

 

EmoPLAY – Manual de usuario Windows

 

 

 

 

 davidpazos@edu.xunta.es

AQUÍ DEIXAMOS UN DOCUMENTO CON PROPOSTAS DE XOGOS E ACTIVIDADES DE EDUCACIÓN FÍSICA PARA INFANTIL. 

Podedes enviar fotos ou vídeos das actividades realizadas ao seguinte mail:

zasmovese@gmail.com

Wolfy

 

A XOGAR EN FAMILIA!!

 

Na páxina de Even Better dispoñemos de xogos moi divertidos para o entrenamento de emocións básicas. Aínda que a finalidade do proxecto é "facilitar o ensino de emocións e habilidades sociais a nenos con síndrome de Asperger e outros trastornos do espectro autista", poden ser utilizados con todo o alumnado.

 

Ao acceder a xogos da a opción de elixir entre catro diferentes:

 

Recoñecemento de emocións a través de expresións e situacións que as poden provocar.

Asociación de expresións a emoticonos e fotografías.

Identificación de expresións/emociones básicas.

 

 

Asociación de emocións ás situacións que as provocan.

 

Recordovos tamén que se tedes algunha dúbida sobre como empregar este material o calquer outro desta páxina podedes contactar conmigo a través do e-mail:

davidpazos@edu.xunta.es

Espero que vos gusten e que sirvan para levar o confinamento dun xeito máis agradable. Un saúdo e ánimo


Feito con Drupal (ver. 6.28)

 


Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013
Drupal theme by Kiwi Themes.