2º Primaria

Xogo cos resíduos

Visita ao teatro e mercado en Pontevedra

En decembro os alumnos e alumnas de primeiro e segundo de primaria realizaron unha visita a Pontevedra onde viron no auditorio de AFUNDACIÓN unha obra de teatro musical.  Logo de merendar foron coñecer o mercado de Pontevedra. Pasárono moi ben!

Premede aquí para ver un vídeo.

Visita á biblioteca Antonio Odriozola

O alumnado de primeiro e segundo de primaria, o día dous fomos visitar a biblioteca Antonio Odriozola de Pontevedra.

Participamos no contacontos Onde viven os monstros?

Premede aquí para ver un video das nosas actividades.

COCIDO SINFÓNICO, EXPOSICIÓN E OBRADOIRO

O pasado luns dez de novembro, o alumnado de primeiro e segundo curso de primaria, realizou unha saída didáctica.

«O cocido sinfónico», en Pontevedra<br />

Primeiro fomos ver a obra de teatro: O cocido sinfónico coa compañía "Los tres tenedores".

Posteriormente fomos á exposición de fotografías premiadas "Fotógrafos da natureza 2014"

e remataron cun obradoiro de follas secas no que deixaron voar a súa imaxinación.

Esperamos que disfrutedes con elas.

As laranxas máis laranxas de todas as laranxas

O alumnado de 1º e 2º de Primaria, o venres 17 de outubro, fomos a ver a representación teatraal "A laranxa máis laranxa de todas as laranxas" baseada na obra homónima de Carlos Casares a cargo do Centro Dramático Galego.

CDG: <em />As laranxas máis laranxas de todas as laranxas

CONTRATOS PROGRAMA

.

Plan de consumo da froita