CALENDARIO DE EVENTOS DO CPI TOMÁS DE LEMOS

INSTRUCIÓNS SAÍDA DO ALUMNADO

A finais do curso pasado, a Consellería de Educación enviou aos centros educativos instrucións relativas á saída do alumnado, sinalando que todo o alumando deberá ser recollido por persoa autorizada, coa excepción do alumnado de 5º e 6º de educación primaria e o de educación secundaria, onde os pais, nais ou titores poderán permitir que vaian sós, eximindo á Consellería e ao Centro de calquera responsabilidade sobre accidente ou lesión deste alumnado fóra do Centro.

No caso de que permitan ao alumnado referido ir só (alumnado de 5º e 6º de educación primaria e o de educación secundaria), estes poderán tamén levar aos posibles irmáns ou irmás de Infantil  e/ou 1º ,2º,3º,4º de Primaria.

Dende o centro recibirán información e deberán cubrir a autorización correspondente

A Dirección

REUNIÓN FAMILIAS EDUCACIÓN INFANTIL

REUNIÓN COAS FAMILIAS  DE EDUCACIÓN INFANTIL

DÍA: VINDEIRO LUNS DÍA  18 DE MAIO

HORA:15:15 HORAS

LUGAR: EDIFICIO ALAMEDA

INFORMAMOS QUE O VINDEIRO LUNS DÍA  18 DE MAIO ÁS 15.15 HORAS TERÁ LUGAR NA ALAMEDA A REUNIÓN COAS FAMILIAS DE TÓDOLOS CURSOS DE EDUCACIÓN INFANTIL

CALENDARIO ESCOLAR 2017-2018

NO ANEXO QUE SE ACHEGA TEÑEN O CALENDARIO ESCOLAR 2017-2018 (É UNHA TÁBOA)

MENÚ MES DE SETEMBRO 2017

ENTREGA DE NOTAS ALUMNADO EDUCACIÓN SECUNDARIA SETEMBRO

MÉRCORES 6 SETEMBRO ÁS 12:00 horas a entrega de notas e comezo do período de reclamacións,  que abranguerá ata venres 8 DE setembro ás 12:00 horas finalizando dito período de reclamacións.

LISTAXE DEFINITIVA FONDO LIBROS - EDUCACIÓN PRIMARIA

- NO ARQUIVO "ADXUNTO" APARECE A LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO LIBROS DE EDUCACIÓN PRIMARIA.

NOTA: algúns dos alumnos/as que na LISTAXE PROVISIONAL aparecían con "cero" libros, agora aparecen con libros xa que hai "EXISTENCIAS" no centro que permiten prestarllos.

FONDO LIBROS E AXUDA MATERIAL E.S.O

FONDO LIBROS E AXUDA MATERIAL SECUNDARIA

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO DE ESO (TRASLADADO A IES “O RIBEIRO”

ALUMNADO de 1º, 2º, 3º e 4º ESO recollerán libros e material (de ser o caso) no IES O RIBEIRO ( MES DE SETEMBRO):

Todo o alumnado que SOLICITOU a axuda de FONDO LIBROS no CPI “Tomás de Lemos” aparece neste listado.

Deberán agardar a SETEMBRO para que lle PRESTEN OS LIBROS e lle dean a axuda de  MATERIAL (a aqueles que figuren como que lle prestan 6 libros) no IES “O RIBEIRO”

FONDO LIBROS E AXUDA MATERIAL

FONDO LIBROS E AXUDAS MATERIAL EDUCACIÓN PRIMARIA

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA

ALUMNADO DE 1º e 2º de Educación Primaria:Non aparecen neste listado xa que a eles lle dan un VALE para mercar os libros.

Pasarán os pais/nais do 17 ao 28 de xullo a recoller o VALE, en horario de 9 a 14:00h. Agás o alumnado que foi chamado por teléfono e está excluído por superar a renda.

ALUMNADO DE 3º, 4º, 5º e 6º:

A entrega de libros farase en setembro cando comecen o curso, daránselle ao alumnado na súa clase

MATERIAL: TODO O ALUMNADO QUE FIGURE NO LISTADO CON 6 LIBROS TEN DEREITO AO MATERIAL.

Pasarán do 17 ao 28 de xullo a recoller o VALE de MATERIAL, en horario de 9 a 14:00h.

NOTA: PAIS/NAIS  QUE NON POIDA RECOLLER O “VALE” EN XULLO

Aquelas persoas que NON poidan recoller o VALE en xullo PODERÁN RECOLLELO EN SETEMBRO.

EXAMES SETEMBRO