Responder ó comentario

calendario actividades actualizado

-Venres 21 e 28 de Abril, sensibilización de COGAMI para o alumnado de primaria.

-Xoves, 27 de Abril, de 13:30 a 15:00 para toda a ESO charla da Secretaria de Igualdade.

-Mércores 3 de Maio, as 9:45 charla sobre Violencia de Xénero para todo o alumnado da ESO, dentro do Plan Director en convenio coa Garda Civil.

-Xoves 4 de Maio. Correlingua

-Xoves 4 de Maio, ás 13:25, charla “Cartas de Amor” (exposición) para 2º da ESO.

-Venres 5 de Maio. Navega con Rumbo. Cara a un uso asisado da internet. Alumnado de 3º,4º,5º e 6º de Educación Primaria, ás 12,30 horas.

-Luns 8 de Maio: saída ao Mosterio de Ferreira. Actuación de Mini e Mero

-Martes 9 de Maio as 9:45 charla sobre Novas Tecnoloxías e Acoso escolarpara todo o alumnado da ESO, dentro do Plan Director en convenio coa Garda Civil.

-Martes 9 de Maio as 12:00  charla sobre Acoso escolar para  o alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria,  dentro do Plan Director en convenio coa Garda Civil.

-Xoves 18 de Maio as 9:45 charla sobre Prevención De Drogadición para todo o alumnado de 3º e 4º  ESO, dentro do Plan Director en convenio coa Garda Civil.

-Venres 19 de Maio: saída de EP e EI ao Museo de Lugo á actividade “Animalandia”. (Suxeita a modificación).

-Xoves 23 de Maio, taller do programa ADA dentro do Plan Proxecta Donas de Si para o alumnado de 5º e 6º de Primaria.

-Xoves, 25 de Maio, charla da Policía Autonómica (Plan Proxecta) para alumnado de 2º da ESO.

-Mércores 31 de Maio, saída de EP ao Ecomuseo de Arxeriz.

-Mércores 14 de Xuño: saída de EI a Marcelle.

-Xoves 15 de xuño, saída de 2º e 3º da ESO e c5º e 6º de EP, aAuditorio Gustavo Freire a un concerto didáctico.