Responder ó comentario

Actividades departamento de orientación

-Excursión alumnado de 4º da ESO a diferentes centros educativos o 13 de marzo.

-Charla de Médicos sen Fronteiras o 23 e o 30 de marzo ás 13.25 para o alumnado da ESO.

Charla sobre Violencia de xénero, o xoves 20 de Abril, para o alumnado da ESO ás 13:25.

3º TRIMESTRE

-Xoves  6 e 20 de Abril as 13:25 charla da Policía Autonómica dentro do Plan Proxecta 365 días sen Violencia de Xénero para 2º da ESO.

-Luns 24 de Abril as 12:25 charla sobre saidas profesionais no Exército para 3º e 4º da ESO.

-Mércores 3 de Maio, as 9:45 charla sobre Violencia de Xénero para todo o alumnado da ESO, dentro do Plan Director en convenio coa Garda Civil.

-Martes 9 de Maio as 9:45 charla sobre Novas Tecnoloxías e Acoso escolar para todo o alumnado da ESO, dentro do Plan Director en convenio coa Garda Civil.

- Martes 9 de Maio as 12:00  charla sobre Acoso escolar para  o alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria,  dentro do Plan Director en convenio coa Garda Civil.

-Xoves 18 de Maio as 9:45 charla sobre Prevención De Drogadición para todo o alumnado de 3º e 4º  ESO, dentro do Plan Director en convenio coa Garda Civil.