PROXECTO DE RECOMPILACIÓN DE PATRIMONIO INMATERIAL

08/04/2019 16:51

Atención! Nova iniciativa da Biblioteca do cole!

"AXUDÁDEME A CANTAR": recompilación de cantigas de tradición oral

Dentro do proxecto ao redor do patrimonio cultural que impulsamos neste curso, achegámonos agora a unha parte do noso patrimonio inmaterial: a poesía de tradición oral, así como a música habitualmente asociada a ela.

Tedes un veciño que canta cancións "das de antes" a todas horas? A vosa nai lembra coplas que lle dicía a súa? A avoa dun amigo aínda se lembra de como tocaba a pandeireta cando era nova? Daquela... collede lapis e papel ou, aínda mellor, un aparello con que gravar audio ou vídeo e animádevos a axudarnos nesta procura!

Nos arquivos adxuntos tedes toda a información sobre como participar e tamén a ficha de recollida.

Proxecto patrimonio inmaterial

XOVES EXPERTOS NA BIBLIOTECA: LAURA FERREIRO

25/02/2019 23:18

O pasado xoves 21 de febreiro, Laura Ferreiro Gesto, alumna de 5º de Primaria, falounos da súa paixón pola música, de como construír pequenos instrumentos de percusión na casa, amosounos os seus libros e tamén falounos de cantas horas lle dedica á música e por que escolleu esa actividade extraescolar e ese instrumento en concreto, o piano. Tamén tocou dúas peciñas para nós e creo que aprendimos todos mogollón. Grazas Laura!!

Clicade na foto se queredes ver a reportaxe completa. Guiño

Os alumnos de ESO escoitan á Orquestra de Alumnos do Conservatorio de Santiago

orquestra conservatorio santiago

O pasado venres 18 de xaneiro, os alumnos de 2º, 3º e 4º de ESO asistiron a un interesantísimo concerto didáctico no Auditorio de Galicia de Santiago de Compostela.

Alí poideron escoitar 3 danzas eslavas de Dvorak, a obertura de A arpa máxica de Schubert e The Typewriter de Leroy Anderson interpretadas pola Orquestra Sinfónica do Conservatorio Profesional de Música de Santiago de Compostela en colaboración coa Real Philarmonía.

Aquí vosa deixamos a reportaxe gráfica da visita...

CONCERTO DIDÁCTICO, XANEIRO 2013