PROPOSTA DE TAREFAS DURANTE A SUSPENSIÓN DAS CLASES

Primeiro

Tecnoloxía

Segundo

Programación (accede ao aula virtual)

Terceiro

Economía (e-mail coa profesora)

Cuarto

Quinto

Lingua Galega e Latín

Sexto

Física e Química / Bioloxía e Xeoloxía

Música e Plástica

Relixión

Educación Musical

Xeografía e Historia

Educación Plástica

Aula de Audición e Linguaxe

Lingua Castelá

Educación Infantil (blog de aula)

Educación Física para tod@s

Aula de tres anos (blog de aula)

Educación Física (actividades)

Aula de catro e cinco anos (blog de aula)

Departamento de Orientación

Non deixes de visitar o blog da biblioteca.

No blog da biblioteca atoparás propostas das que seguro gozarás nestes días de confinamento

Abalar móbil

Estimadas familias:

Visto que se prolonga o estado de alerta, temos a necesidade de continuar de algunha maneira o proceso formativo e facer este tempo de confinamento o máis levadeiro posible para o noso alumnado. Para iso, necesitamos poder manter o contacto coas familias e que vós poidades estar en contacto con todos @s Mestr@s d@s vos@s fill@s.

Pedimos entón que descarguedes a aplicación de Abalar Móbil nos vosos móbiles, e a través desta poderemos estar en contacto diariamente e recibiredes toda a información actualizada.

De este modo, poderiades recibir as cualificacións deste segundo trimestre no voso móbil. A avaliación non terá en conta as actividades e propostas realizadas dende a entrada do estado de alarma. Esta segunda avaliación realízase coas notas e traballos dos nenos e nenas realizados ata o día 13 de marzo.

Podedes seguir as indicacións que vos deixo sobre o seu uso así como o do servicio de mensaxería e si tedes algún problema non dubidedes en contactar con nós.

Guia Abalar Móbil para as familias

Guia para a Mensaxería

SUSPENSIÓN DAS ACTIVIDADES LECTIVAS: TELEVISIÓN EDUCATIVA

As canles de televisión pública, tanto nacional como autonómica, veñen de informar á cidadanía das colaboracións subscritas coas administracións educativas correspondnetes para, a partires de mañá luns día 23 de marzo de 2020, emitir unha serie de programas educativos co fin de apoiar os contidos que reciben dende os Centros. Así RTVE en colaboración co Ministerio de Educación e Formación Profesional lanza o programa "APRENDEMOS EN CASA", que de luns a venres e en diferentes tramos horarios emitirá os seus contidos referidos ás diferentes áreas e cursos na canle CLAN TV co seguinte horario:

Edades

LUNS

MARTES

MÉRCORES

XOVES

VENRES

EMISIÓN

6-8 años

8-10 años

10-12 años

12-14 años

La 2 TVE

14-16 años

La 2 TVE

Pola súa banda a TVG en colaboración coa Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional emitirá pola canle TVG2 unha serie de programas con contido educativo como complemento aos contidos que se remiten dende os centros educativos, e irá ampliando paulatinamente a súa oferta.

Polo tanto, como COMPLEMENTO ÁS PROPOSTAS DE ACTIVIDADES FEITAS POLO PROFESORADO TITOR DO COLEXIOsuxerimos poidan seguir a programación educativa que estas canles ofertan.