INFORMACIÓN SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2018-2019

Nos arquivos que se xuntan podedes atopar toda a información relacionada sobre o proceso de admisión de alumnado que empeza mañá día 1 de marzo en todos os centros públicos e remata o 20 do mesmo mes.

No primeiro atoparedes información sobre lexislación que rexe o proceso, documentación a presentar, prazos a cumprir, vacantes, etc

Nos dous seguintes aparecen os nomes do alumnado admitido procedente dos centros adscritos.

A continuación tedes o impreso oficial de solicitude de praza.

Tamén xuntamos documentos relativos as letras que sairon no sorteo para desempates e as instrucións da dirección xeral de centros e da xefatura territorial respecto ao proceso.

Para que nos se vos pase ningún prazo poñemos a continuación o calendario do proceso:

CALENDARIO DO PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN AO CENTRO

PARA O CURSO 2018-2019

Presentación solicitude admisión                                                                    anexo II da Orde de admisión

DO 1 AO 20 DE MARZO

Presentación de documentación xustificativa, (de solicitala o centro, ver punto 6) O 22 de marzo notificarase na web do centro  e no taboleiro si é necesario aportar documentación

DO 3 DE ABRIL AO 12 DE ABRIL

(NO CASO DE SER NECESARIA A BAREMACIÓN)

Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos.

Poderase formular reclamación, ante o Consello Escolar, no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación

ANTES 25 ABRIL

Publicación das listaxes definitivas

ANTES 15 de MAIO