Libros de texto curso 19/20

Achégase documentación para solicitude de libros de texto e material escolar para o vindeiro curso académico 2019/20.

O prazo de presentación é ata o día 21 de xuño incluído

- Orde 3 de maio de 2019

Aplicación Fondolibros

- Anexo I e II. (modelo a cumprimentar)

- Instruccións para a solicitude en rede

- Sede electrónica

Poden facer a solicitude dos seguintes xeitos:

* De xeito telemático na aplicación FondoLibros. Feita a solicitude pode presentala na sede electrónica da Xunta de Galicia (con número de solicitude) ou ben presentala en papel no centro educativo.

* Descargar e cumprimentar os anexos e presentalos no centro educativo.

* Solicitar os anexos no centro, cumprimentalos  e entregalos no propio centro educativo.

Listado definitivo admitidos/excluídos Fondolibros

Achéganse os listados definitivos de admitidos e excluídos  da ESO da aplicación Fondolibros para o curso 17/18.

- Listado definitivo de admitidos.

- Listado definitivo de excluídos.

Tendo en conta que o centro non dispón do número total de libros a repartir,  serán entregados ao alumnado no centro a medida que vaiamos dispoñendo dos mesmos.

Listado definitivo admitidos/excluídos Fondolibros

Achéganse os listados definitivos de admitidos e excluídos da aplicacións Fondolibros para o vindeiro curso escolar 2017/18.

- Listado definitivo de admitidos.

- Listado definitivo de excluídos.

NOTA PARA INGLÉS:

- O ALUMNADO DE 3º E 4º DE EP. NON DEBERÁ MERCAR LIBRO NIN CADERNO DE INGLÉS EN NINGÚN CASO.

- O ALUMNADO DE 5º DE EP. DEBERÁ MERCAR EN TÓDOLOS CASOS O CADERNIÑO E O LIBRO OS QUE NON O TEÑAN NO LISTADO.

- O ALUMNADO DE 6º DE EP. DEBERÁ MERCAR LIBRO AQUELES QUE NON O TEÑAN NO LISTADO. EN NINGÚN CASO CADERNIÑO.

NOTA PARA MÚSICA:

TODO O ALUMNADO DE 3º A 6º DEBE MERCAR O LIBRO DE MÚSICA.

Os lotes de libros serán entregados o primeiro día de clase ao alumnado.