Listado definitivo admitidos/excluídos Fondolibros

Achéganse os listados definitivos de admitidos e excluídos  da ESO da aplicación Fondolibros para o curso 17/18.

- Listado definitivo de admitidos.

- Listado definitivo de excluídos.

Tendo en conta que o centro non dispón do número total de libros a repartir,  serán entregados ao alumnado no centro a medida que vaiamos dispoñendo dos mesmos.

Listado definitivo admitidos/excluídos Fondolibros

Achéganse os listados definitivos de admitidos e excluídos da aplicacións Fondolibros para o vindeiro curso escolar 2017/18.

- Listado definitivo de admitidos.

- Listado definitivo de excluídos.

NOTA PARA INGLÉS:

- O ALUMNADO DE 3º E 4º DE EP. NON DEBERÁ MERCAR LIBRO NIN CADERNO DE INGLÉS EN NINGÚN CASO.

- O ALUMNADO DE 5º DE EP. DEBERÁ MERCAR EN TÓDOLOS CASOS O CADERNIÑO E O LIBRO OS QUE NON O TEÑAN NO LISTADO.

- O ALUMNADO DE 6º DE EP. DEBERÁ MERCAR LIBRO AQUELES QUE NON O TEÑAN NO LISTADO. EN NINGÚN CASO CADERNIÑO.

NOTA PARA MÚSICA:

TODO O ALUMNADO DE 3º A 6º DEBE MERCAR O LIBRO DE MÚSICA.

Os lotes de libros serán entregados o primeiro día de clase ao alumnado.