Complementarias

Apadriña un lector - 2

Unha das actividades que levamos a cabo o último día antes de irnos de vacacións uns días foi a de "Apadriña un lector". Actividade na que nos mesturamos cativos con maiores e compartimos lecturas e gargalladas.

Despois desto, fixemos diferentes roteiros pola vila ás Torres, muiños de vento, ás telleiras e á lagoa de Pedrasmiúdas.

O circo

Que ven o pasamos o día que viñeron estas tres mozas a amosarnos o seu espectáculo!

Estivo xenial!!!!

Día do Autismo

Dende o CPI Progreso de Catoira queremos sumarnos á celebración do Día das Persoas con Autismo.

Ademáis de outras actividades que faremos nas aulas deixámosvos unha mostra da principal actividade que fixemos esta mañá.

Amosámosvos as últimas xornadas de Deporte Escolar ás que nos levou o profe de Ed. Física Fernando ao alumnado de 4º, 5º e 6º de EP.

O magosto

No magosto castañas e castañas.

Para unha boa dixestión... xogos populares por cada rincón!!!!

Imos de concerto!!!

Este xoves imos de concerto para desfrutar das actuacións d@s alumn@s da Escola de Música Municipal de Catoira e da actuación do grupo de percusión Píscore.

Xa vos contaremos o ben que o pasamos...

Excursión Voz Natura

Ollade que ben o pasamos na excursión que fixemos este sábado, os alumn@s de 4º e 5º de Ed. Primaria, á festa de Voz Natura en Culleredo.

Pasámolo estupendamente todo o día xogando e aprendendo un montón de cousas en todos os talleres e actividades. E ademáis portámonos tan ben que as profes prometéronnos levarnos de novo o vindeiro curso escolar!!!!!

XENIAL!!!!!

Día da Paz

Ollade o ben que cantan as nenas e os nenos de Catoira!!!