Libros de texto

Listaxe definitiva admitidos e excluídos Fondolibros curso 18/19

Achégase listados definitivos de admitidos e excluídos da aplicación Fondo Libros para o vindeiro curso escolar 17/18.

Listaxe de admitidos

- Listaxe de excluídos

A partir deste momento pode consultar na páxina web o listado de libros de texto e mercar aqueles libros que lle faltan.

Libros de texto curso 18/19

Achéganse os listados de libros de texto para o vindeiro curso escolar:

- Ed. Infantil

- Ed. Primaria

-ESO

IMPORTANTE NON MERCAR MATERIAL DE INGLÉS NOS SEGUINTES CASOS:

3º: NON USARÁ LIBRO NIN CADERNO.

4º:NON USARÁ LIBRO NIN CADERNO.

5º: USARÁ LIBRO E CADERNO.

6º. SÓ USARÁ LIBRO.

Listaxe provisional Admitidos Ed. Primaria Fondolibros curso 18/19

Achégase listados de admitidos e excluídos da aplicación Fondo Libros para o vindeiro curso escolar 17/18.

Listaxe de admitidos

Listaxe de excluídos

Dispoñen de 2 días hábiles para facer as reclamacións oportunas. Pasado ese período publicaranse os listados definitivos cos libros que se adxudican a cada alumno/a.

NOTA:As listaxes da ESO serán publicadas unha vez se entreguen as notas de Setembro e se validen as devolucións das materias pendentes.

Listado definitivo admitidos/excluídos Fondolibros

Achéganse os listados definitivos de admitidos e excluídos  da ESO da aplicación Fondolibros para o curso 17/18.

- Listado definitivo de admitidos.

- Listado definitivo de excluídos.

Tendo en conta que o centro non dispón do número total de libros a repartir,  serán entregados ao alumnado no centro a medida que vaiamos dispoñendo dos mesmos.

Listado provisional admitidos/excluídos Fondolibros ESO

Achéganse os listados provisionais de admitidos e excluídos da ESO, aplicación Fondolibros para o vindeiro curso escolar 2017/18.

Listado provisional de admitidos.

Listado provisional de excluídos.

Listado definitivo admitidos/excluídos Fondolibros

Achéganse os listados definitivos de admitidos e excluídos da aplicacións Fondolibros para o vindeiro curso escolar 2017/18.

- Listado definitivo de admitidos.

- Listado definitivo de excluídos.

NOTA PARA INGLÉS:

- O ALUMNADO DE 3º E 4º DE EP. NON DEBERÁ MERCAR LIBRO NIN CADERNO DE INGLÉS EN NINGÚN CASO.

- O ALUMNADO DE 5º DE EP. DEBERÁ MERCAR EN TÓDOLOS CASOS O CADERNIÑO E O LIBRO OS QUE NON O TEÑAN NO LISTADO.

- O ALUMNADO DE 6º DE EP. DEBERÁ MERCAR LIBRO AQUELES QUE NON O TEÑAN NO LISTADO. EN NINGÚN CASO CADERNIÑO.

NOTA PARA MÚSICA:

TODO O ALUMNADO DE 3º A 6º DEBE MERCAR O LIBRO DE MÚSICA.

Os lotes de libros serán entregados o primeiro día de clase ao alumnado.

Listaxe provisional Admitidos Ed. Primaria Fondolibros curso 17/18

- Listaxe de admitidos

- Listaxe de excluídos

Axudas libros de texto e material escolar para o curso 17/18

Achégase arquivo para a consulta da Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

- DOG 22 de maio de 2017

- Modelo de solicitude. Anexo I

Listados definitivos de admitidos e excluídos do Fondo Solidario de Libros de Texto para 1º e 3º da ESO

Achegamos listados cos admitidos e excluídos para o Fondo Solidario de libros do presente curso escolar de Educación Secundaria Obrigatoria.

- Listado definitivo admitidos ESO.

Os libros asignados serán entregados o luns ao alumnado no centro.

Non debedes mercar ningún libro (agás cadernos) ata que o centro volo indique xa que hai alumnado que ten dereito a máis libros dos que o fondo lle asigna. Estes serán mercados pola Consellería coa Adquisición complementaria da aplicación Fondolibros.

Listados definitivos de admitidos e excluídos do Fondo Solidario de Libros de Texto para 3º, 4º, 5º ,6º

Achegamos listados cos admitidos e excluídos para o Fondo Solidario de libros do vindeiro curso escolar de Ed. Primaria.

Os listados definitivos de Secundaria non sairán ata rematados os exames de setembro.