Libros de texto

Listaxes Admitidos e excluídos aplicación Fondo Libros curso 19/20

Achéganse listados de admitidos e excluídos da aplicación Fondo Libros para o vindeiro curso escolar 19/20.

- Listaxe de admitidos definitiva EP

- Listaxe de excluídos definitiva EP

Listaxe de admitidos provisionais EP

Listaxe de excluídos provisionais EP

- Listaxe provisional admitidos ESO

- Listaxe provisional excluídos ESO

Dispoñen de 2 días hábiles para facer as reclamacións oportunas. Pasado ese período publicaranse os listados definitivos cos libros que se adxudican a cada alumno/a.

NOTA:Non mercar ningún libro nin caderno ata que se indique no centro xa que poden sufrir cambios os cadernos de linguas en función do profesorado asignado á materia.

Listados libros de texto 19/20

Achéganse os listados de libros de texto para o vindeiro curso escolar:

Ed. Infantil

Ed. Primaria

-ESO

IMPORTANTE:

* INFANTIL, 1º E 2º DE EP: XA PODEN MERCAR LIBROS E CADERNOS QUE APARECEN NO LISTADO.

* 3º, 4º, 5º E 6º DE EP: NON MERCAR NINGÚN LIBRO ATA QUE SAIA O LISTADO DEFINITIVO DE LIBROS ADXUDICADOS A CADA CURSO. NON MERCAR LIBRO + CADERNO DE INGLÉS, NIN LIBRO DE MÚSICA. EN CANDO SEPAMOS SE SE VAI EMPREGAR XA SE NOTIFICA.

* ESO: ATA SETEMBRO NON MERCAR NINGÚN TIPO DE MATERIAL.

Libros de texto curso 19/20

Achégase documentación para solicitude de libros de texto e material escolar para o vindeiro curso académico 2019/20.

O prazo de presentación é ata o día 21 de xuño incluído

- Orde 3 de maio de 2019

Aplicación Fondolibros

- Anexo I e II. (modelo a cumprimentar)

- Instruccións para a solicitude en rede

- Sede electrónica

Poden facer a solicitude dos seguintes xeitos:

* De xeito telemático na aplicación FondoLibros. Feita a solicitude pode presentala na sede electrónica da Xunta de Galicia (con número de solicitude) ou ben presentala en papel no centro educativo.

* Descargar e cumprimentar os anexos e presentalos no centro educativo.

* Solicitar os anexos no centro, cumprimentalos  e entregalos no propio centro educativo.

Listaxe definitiva admitidos e excluídos Fondolibros curso 18/19

Achégase listados definitivos de admitidos e excluídos da aplicación Fondo Libros para o vindeiro curso escolar 17/18.

Listaxe de admitidos

- Listaxe de excluídos

A partir deste momento pode consultar na páxina web o listado de libros de texto e mercar aqueles libros que lle faltan.

Libros de texto curso 18/19

Achéganse os listados de libros de texto para o vindeiro curso escolar:

- Ed. Infantil

- Ed. Primaria

-ESO

IMPORTANTE NON MERCAR MATERIAL DE INGLÉS NOS SEGUINTES CASOS:

3º: NON USARÁ LIBRO NIN CADERNO.

4º:NON USARÁ LIBRO NIN CADERNO.

5º: USARÁ LIBRO E CADERNO.

6º. SÓ USARÁ LIBRO.

Listaxe provisional Admitidos Ed. Primaria Fondolibros curso 18/19

Achégase listados de admitidos e excluídos da aplicación Fondo Libros para o vindeiro curso escolar 17/18.

Listaxe de admitidos

Listaxe de excluídos

NOTA:As listaxes da ESO serán publicadas unha vez se entreguen as notas de Setembro e se validen as devolucións das materias pendentes.

Listado definitivo admitidos/excluídos Fondolibros

Achéganse os listados definitivos de admitidos e excluídos  da ESO da aplicación Fondolibros para o curso 17/18.

- Listado definitivo de admitidos.

- Listado definitivo de excluídos.

Tendo en conta que o centro non dispón do número total de libros a repartir,  serán entregados ao alumnado no centro a medida que vaiamos dispoñendo dos mesmos.

Listado provisional admitidos/excluídos Fondolibros ESO

Achéganse os listados provisionais de admitidos e excluídos da ESO, aplicación Fondolibros para o vindeiro curso escolar 2017/18.

Listado provisional de admitidos.

Listado provisional de excluídos.

Listado definitivo admitidos/excluídos Fondolibros

Achéganse os listados definitivos de admitidos e excluídos da aplicacións Fondolibros para o vindeiro curso escolar 2017/18.

- Listado definitivo de admitidos.

- Listado definitivo de excluídos.

NOTA PARA INGLÉS:

- O ALUMNADO DE 3º E 4º DE EP. NON DEBERÁ MERCAR LIBRO NIN CADERNO DE INGLÉS EN NINGÚN CASO.

- O ALUMNADO DE 5º DE EP. DEBERÁ MERCAR EN TÓDOLOS CASOS O CADERNIÑO E O LIBRO OS QUE NON O TEÑAN NO LISTADO.

- O ALUMNADO DE 6º DE EP. DEBERÁ MERCAR LIBRO AQUELES QUE NON O TEÑAN NO LISTADO. EN NINGÚN CASO CADERNIÑO.

NOTA PARA MÚSICA:

TODO O ALUMNADO DE 3º A 6º DEBE MERCAR O LIBRO DE MÚSICA.

Os lotes de libros serán entregados o primeiro día de clase ao alumnado.

Listaxe provisional Admitidos Ed. Primaria Fondolibros curso 17/18

- Listaxe de admitidos