Recomendacións lectoras de Semana Santa

Achegámosvos as recomendacións lectoras que facemos para que non vos aburrades nestes días de descanso.

Vémonos prontiño...!!!

Horto escolar

Temos estupendas novas que contarvos!!!!!

Fai uns días comezamos a traballar enérxicamente no noso recén estreado horto exterior. Para mostra... este vídeo!!!

Atentos porque seguiremos con máis produtos en breve...!!!

Día do Autismo

Dende o CPI Progreso de Catoira queremos sumarnos á celebración do Día das Persoas con Autismo.

Ademáis de outras actividades que faremos nas aulas deixámosvos unha mostra da principal actividade que fixemos esta mañá.

Gañadora sorteo rifa de entroido

Xa temos gañadora do sorteo da rifa de entroido. Noraboa!!! Moitas grazas por colaborar co alumnado de 4º da ESO para que poida ir de viaxe aRoma.

Agardamos que a disfrutes!!!!

O amor

Estivemos estes días un pouquiño romanticóns escribindo un cento de mensaxes fermosas para a nosa familia, a nosa ou o noso mellor amigo, á nosa mascota, para aquel libro que nos encantou ou esa canción que non somos capaces de sacar da cabeza....

Que quede ben clariño... que estamos totalmente namorados da vida!!!!!

Día da paz

Este ano enchimos a nosa ría cunha morea de peixes cargados de bos desexos!!!!

Ademáis os alumn@s de 6º de EP fixéronnos uns paneis de realidade aumentada con diferentes persoas ás que lles foi adicado este día para que puidésemos aprender un pouco máis. Foi moi divertido!!

Os dereitos do neno e a nena

Con motivo da celebración do Día Escolar da Non Violencia e a Paz, David del Oro Miguéns, Martín Otero Isorna e Juan Manuel Vázquez Suárez aproveitan para facernos unhas estupendas recomendacións sobre os libros da colección "Os dereitos do Neno e a Nena" que temos na biblioteca.

Non os perdades porque están XENIAAAAAAL!!!!

Amosámosvos as últimas xornadas de Deporte Escolar ás que nos levou o profe de Ed. Física Fernando ao alumnado de 4º, 5º e 6º de EP.

Apadriña un lector

Esquencémonos de amosarvos a nosa actividade favorita de Nadal: Apadriña un lector!!!!

Ademais, tamén tivemos o pracer de recibir a visita dos Reis Magos, ir ao teatro ver o espectáculo do CEMUMA e como non... as festas de aula!!!!