Galería de imaxes

Neste trimestre asistimos co mestre Fernando a varias actividades deportivas e recibimos a compañeir@s doutros centros cos que disfrutamos practicando diferentes deportes.

O 12 de decembro fomos correr á azucareira de Portas os alumn@s de 4º, 5º, 6º de EP e 1º da ESO.

O 19 de decembro, os alumn@s de 1º da ESO xogamos balonmán, fútbol, baloncesto e datchball con compañeiros de Cesures en equipos mixtos.

Día da música

Non pode faltar o noso día da música!!!! Que viva a música e siga!!!

Día contra a violencia de xénero

Quedounos atrás amosarvos outra das actividades levadas a cabo con motivo do Día contra a violencia de Xénero

.

EXCURSIÓN VOZ NATURA

Todos os anos, o primeiro sábado do mes de xuño, os alumn@s de quinto imos a unha excursión que nos rechifla: VOZ NATURA!!!!

Ollade...

Letras Galegas 2017

Deixámosvos unha pequena montaxe, resumo de moitas actividades que levamos a cabo en relación a Carlos Casares e o día da nosa língua. Agardamos que vos guste!!!