Recomendacións lectoras de Semana Santa

Achegámosvos as recomendacións lectoras que facemos para que non vos aburrades nestes días de descanso.

Vémonos prontiño...!!!

Horto escolar

Temos estupendas novas que contarvos!!!!!

Fai uns días comezamos a traballar enérxicamente no noso recén estreado horto exterior. Para mostra... este vídeo!!!

Atentos porque seguiremos con máis produtos en breve...!!!

Día do Autismo

Dende o CPI Progreso de Catoira queremos sumarnos á celebración do Día das Persoas con Autismo.

Ademáis de outras actividades que faremos nas aulas deixámosvos unha mostra da principal actividade que fixemos esta mañá.

Gañadora sorteo rifa de entroido

Xa temos gañadora do sorteo da rifa de entroido. Noraboa!!! Moitas grazas por colaborar co alumnado de 4º da ESO para que poida ir de viaxe aRoma.

Agardamos que a disfrutes!!!!

O entroido

Así de guap@s fomos este antroido no CPI Progreso de Catoira!!!!!

O amor

Estivemos estes días un pouquiño romanticóns escribindo un cento de mensaxes fermosas para a nosa familia, a nosa ou o noso mellor amigo, á nosa mascota, para aquel libro que nos encantou ou esa canción que non somos capaces de sacar da cabeza....

Que quede ben clariño... que estamos totalmente namorados da vida!!!!!