Vacacións de Semana Santa

O centro permanecerá pechado nas vacacións de Semana Santa. Recordade que voltamos ás aulas o vindeiro martes 23 de abril.

Felices festas de Pascua e bo descanso!

ovos de pascua

Easter Eggs

A sección bilingüe de 1º e 2º de Educación Primaria celebrou nestes días o Easter Eggs, unha forma diferente (e saborosa) de conmemorar a nosa afamada Pascua. Estamos seguros de que o alumnado gozou enormemente con esta actividade. A nós so nos queda desexarlles:

Happy Easter e bo proveito!

Visita ao Centro de día de Valga

Durante dúas xornadas o alumnado do CPI de Pontecesures, 5º e 6º de Educación Primaria, compartiu momentos de lecer coas usuarias e usuarios do Centro de Día de Valga. Estas actividades axudan por un lado a sensibilizar ao alumnado coas dificultades que presentan os nosos maiores e por outro, fan que os maiores poidan gozar da alegría que desprenden os nenos e nenas. Moitas gracias ao todo o personal pola súa agarimosa acollida e a información que nos transmitiron. Ben seguro que, alumnado e profesorado, o teremos en conta no día a día.

centro de día instalacións do centro de día
actividades no centro de día
actividades no centro de día merenda no centro de día

Charla de Alicia Borrás

O pasado 10 de abril, Alicia Borrás fixo unha visita ao CPI de Pontecesures. Na nosa biblioteca, a autora de "Nata y chocolate" e "¡Nata y chocolate invencibles!" conversou co alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria sobre a historia que envolve a estes libros, que tanto éxito tiveron no centro, así como a súa propia historia como escritora. Gracias Alicia por compartir co alumnado e profesorado esta xornada tan especial.

foto charla alicia borrás

Sesión de Fitness

O alumnado de 4º da ESO realizou dúas sesións de fitness na Fitness Academy Graciela Viturro, de Pontecesures. As imaxes non deixan lugar a dúbidas: as nosas rapazas e rapaces estiveron á altura e amosaron unhas grandes calidades para esta actividade.

fitness na eso

Visita de Paco Nogueiras

O venres 5 de abril tivemos no centro unha visita moi especial! Achegouse á nosa biblioteca Paco Nogueiras, un mestre na arte de contar e cantar un montón de historias. O alumnado de infantil e primeiro ciclo de primaria non só puido escoitar unha morea de historias, senon que inventaron e cantaron un rap cunha delas. Moitas gracias Paco Nogueiras por facernos gozar da lectura desta maneira tan divertida!

sesión con paco nogueiras

Encontro deportivo do programa XOGADE

O 2 de abril, nunha nova xornada do programa XOGADE, enfrontáronse os equipos correspondentes ao nivel de 6º de Primaria do CPI do Progreso, de Catoira, e o CPI de Pontecesures. Nesta ocasión disputáronse partidos de baloncesto, balonmano e fútbol.

balonmano programa xogadebalonmano programa xogade

fútbol programa xogade