Ler conta moito

O xoves 10 de outubro o alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria asistiron á Biblioteca Municipal de Pontecesures para disfrutar da súa actividade do programa "Ler conta moito". Nesta ocasión ficción e realidade mesturaronse entre a dureza da historia da "Biblioteca secreta" onde nos mergullaron na terrible situación que se viviu en Siria, concretamente no lugar de Daraya, e como os seus valentes habitantes conseguiron salvar unha morea de libros; e por outra banda o divertimento e surrealismo da historia "El beso de la princesa" onde as aventuras de Sapita, Saponcio e Sapiencia fixeronnos rir con ese final tan inesperado. Non é necesario dicir que foi unha velada extraordinaria!

5º e 6º na actividade Ler conta moito

Ler conta moito

O xoves 3 de outubro iniciouse o programa de actividades "Ler conta moito", que se desenvolve na Biblioteca Municipal de Pontecesures. Os primeiros en poder gozar dos contos foron os nenos e nenas de 4º de Educación Infantil, que cos ollos ben abertos e as ourellas moi atentas escoitaron o conto "Dondondirindonga e Dondirindon". Soamente con verlles as caras podemos comprobar que foi unha actividade fantástica.

Ler conta moito 4º Educación Infantil

VII Certame do Samaín

Cartel do VII Certame do Samaín

Por séptimo ano consecutivo, volve ao CPI de Pontecesures o  Certame do Samaín para que o alumnado poida participar achegando as súas creacións.

Relatos, comics, vídeos, debuxos...encheran de novo o centro para que poidamos gozar da "terrorífica" creatividade das rapazas e rapaces do centro.

Se queres saber como participar soamente tes que consultar as bases que podes descargar no documento adxunto.

Anímate e fainos pasar moito medo!!!

Concentración contra a violencia machista

alumnado gardando minuto de silencio

Dende o CPI de Pontecesures queremos mostrar a nosa repulsa aos actos de violencia machista que provocaron un suceso tan terrible no concello veciño de Valga.

É por iso que alumnado, profesorado e resto da comunidade educativa quixemos gardar un minuto de silencio para expresar o noso apoio á familia das vítimas.

Fondo solidario de libros de texto (ACTUALIZACIÓN coas listaxes definitivas da ESO) e axudas para os libros de texto e material escolar.

logo adxuntosPublicación das listaxes defintivas (primaria e secundaria) e listaxe de excluídos da ESO do Fondo solidario de libros de texto para educación primaria e educación secundaria.

IMPORTANTE: pódense recoller os vales da ESO a partir do luns 16 de setembro, no horario habitual do centro.

Consulte toda a información sobre as listaxes nos arquivos adxuntos.

Voltamos ás aulas!

materiales de inicio de curso

Nos vindeiros días voltamos ás aulas para dar comezo ao curso 2019 - 2020.

Educación Infantil e Primariamércores 11 de setembro.

Educación Secundaria: luns 16 de setembro (presentacións):

1º e 2º da ESO ás 10:30

3º e 4º da ESO as 11:30

Visita ás obras do centro

Visita ás obras no CPI de Pontecesures A conselleira de educación acompañada por representates do concello, do centro educativo e outras personalidades, visita as obras do CPI de Pontecesures, que se iniciaron na época estival.

Para ler toda a información relativa a esta nova, clica aqui.

Datas dos exames de setembro 2019 da ESO

A continuación amosamos toda a información relativa aos exames de setembro (datas, materias e aulas) así como outros datos de interese. Tamén podes descargar o arquivo adxunto en pdf coa información.

DÍA 2, LUNS (setembro)
Mañá:
9:00h a 10:30h >> Francés 1º, Francés 2º, *PENDENTES FRANCÉS 1º ESO (Desdobre 2)

10:30h a 11:30h >> Bioloxía e Xeoloxía 1º, Bioloxía e Xeoloxía 3º, Bioloxía e Xeoloxía 4º, *PENDENTES BIO-XEO 1º ESO (aula 4º ESO) // *PENDENTES MATEMÁTICAS (aula 2º ESO A)

11:30h a 13:00h >> Lingua Castelá 1º, Lingua Castelá 2º, Lingua Castelá 3º, Lingua Castelá 4º (aulas 1º e 2º ESO B)
 13:00h a 14:30h >> Matemáticas 1º, Matemáticas 2º, Matemáticas 3º, Matemáticas 4º (aula 4º ESO)
Tarde:
 16:00h a 17:30h >> Física e Química 2º, Física e Química 3º, Física e Química 4º (aula 4º ESO)
 17:30h a 19:00h >> Xeografía e Historia 1º, Xeografía e Historia 2º, Xeografía e Historia 3º, Xeografía e Historia 4º (aula 4º ESO)

DÍA 3, MARTES (setembro)
Mañá:
 9:00h a 10:30h >> Inglés 1º, Inglés 2º, Inglés 3º, Inglés 4º (aula IDIOMAS)
 10:30h a 12:00h >> Lingua Galega 1º, Lingua Galega 2º, Lingua Galega 3º, Lingua Galega 4º (aula 2º ESO A)
 12:00h a 13:30h >> Tecnoloxía 2º, Tecnoloxía 3º, TIC 4º (aula 4º ESO A)
Tarde:
 15:00h a 16:30h >> *PENDENTES TECNOLOXÍA 2º, *PENDENTES TECNOLOXÍA 3º e IAEE 4º (aula 4º ESO A) // E.P.A.V. 1º (aula 4º ESO A)
 17:30h a 18:30h >> Música 2º, Música 3º (aula 4º ESO) // Valores éticos 1º ESO (aula 4º ESO)

Nota:

*Os exames con asterisco son os de pendentes de cursos anteriores.

*Os alumnos que teñan algún problema coas datas dos exames, deben comunicalo á maior brevidade na secretaría do centro.

Importante: As aulas neste momento son a título indicativo por mor das obras. Por favor, intentade chegar con 5 minutos de antelación por si houbera cambios.

Libros de texto para o curso 2019/2020 (Educación infantil, primaria e secundaria)

logo adxuntos

Xa pode consultar os libros de texto para o vindeiro curso académico 2019/2020.

Acceda aos documentos adxuntos desta nova.

Obra de teatro "Marcelina en la cocina"

O alumnado de 6ºB de Educación Primaria traballou arreo para por en escena unha obra de teatro para os nenos e nenas de Educación Infantil, e que reproduce o conto "Marcelina en la cocina". Moito traballo, moitos nervios pero unha grande ilusión! Velaquí o resultado.