Club de lectura

imaxe de enlace webPublicación da resolución provisional da convocatoria dos Clubs de Lectura para o curso 2018/2019. O CPI de Pontecesures ten concedida, provisionalmente, a súa participación á espera da publicación da resolución definitiva.

Máis información no seguinte enlace: Club de lectura

Plan Proxecta_Resolución definitiva

enlace webO proxecto do CPI de Pontecesures foi seleccionado para a participación no Plan Proxecta. No seguinte enlace podes consultar toda a información.

Plan Proxecta

Toca descansar!

morcegos voando coa mensaxe pechado por descanso

E despois das celebracións chega o momento dun merecido descanso.

Recordade que o xoves 1 de novembro e o venres 2 de novembro o centro permanecerá pechado.

Voltamos ás aulas o vindeiro luns 5 de novembro!

Celebración do Magosto e Samaín

araña camiñando

O martes 30 de novembro celebraremos o Magosto e Samaín no CPI de Pontecesures.

Gracias a todo o alumnado por participar con cabazas, cestas de froitos do outono, decoración e debuxos que fan que o noso centro luza do máis "terrorífico" e outonal.

banner samain

VI CONCURSO DE RELATOS E VÍDEOS DE TERROR

cartel gañador concurso samaín

Desde o Equipo de Dinamización da Lingua Galega e a Biblioteca do CPI de Pontecesures anímannos a participar no Concurso de relatos e vídeos de terror. Neste curso  celébrase a sexta edición!

Podes consultar as bases do concurso no Trasno Paroleiro ou en Cóxegas.

Lara Blanco Fernández, de 3º ESO A, é a deseñadora do cartel gañador.

Para ver o cartel gañador e finalistas pica neste enlace.

Fondo solidario de libros de texto (ACTUALIZACIÓN: listaxes definitivas E.S.O.)

documentos

Publicación das listaxes definitivas (primaria e secundaria) e provisionais do Fondo solidario de libros de texto para educación primaria e educación secundaria.

Consulte toda a información nos arquivos adxuntos.

Curso 2018 - 2019

Nos vindeiros días voltamos ás aulas para dar comezo ao curso 2018 - 2019.

Educación Infantil // Educación Primaria: mércores 12 de setembro

Educación Secundaria: luns 17 de setembro (presentacións)

• 1º e 2º de E.S.O ás 10:30
        • 3º e 4º de E.S.O ás 11:30

vista paisaxe de PontecesuresFotografía: María del Carmen Caldelas Magán

Calendario de setembro 2018 - E.S.O.

documentos

Xa podes consultar o calendario de setembro coas datas de exames, entrega de notas, reclamacións, prazos de matrícula e presentación do curso.

No documento adxunto poderás atopar toda esta información.

Libros de texto CURSO 2018/2019 (Educación infantil, primaria e secundaria)

documentos

Xa pode consultar os libros de texto para o vindeiro curso académico 2018/2019.

Acceda aos documentos adxuntos desta nova.

Exames de setembro 2018 E.S.O.

imaxe_documento

Xa están publicadas as datas para a realización dos exames de setembro. Podes consultar tamén a información no taboleiro do centro ou descargar o documento adxunto desta nova.

Despedida do curso 2017-2018

O Equipo de Actividades Extraescolares e Complementarias agradece  aos profesores de Educación Física do Centro, aos compoñentes do xurado e aos acróbatas,  o  bonito espéctaculo de ACROSPORT que nos ofreceron para despedir o curso 2017/2018.

FELICES VACACIÓNS!

Fondo solidario e axudas para libros de texto e material escolar.

imaxe_documentoNa Orde do 9 de maio de 2018, publicada no DOG do 21 de maio, regúlase a participación no fondo solidario de libros de texto (3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria e 1º, 2º 3º e 4º de Educación Secundaria), as axudas para adquirir libros de texto (1º e 2º de Educación Primaria) e material escolar.

O prazo de presentación de instancias será ata o 22 de xuño (este incluído)

Datas de exames pendentes (MAIO 2018)

Instrucións para as avaliacións individualizadas de 3º de E.P. e as avaliacións de final de etapa

Xornada de portas abertas

O CPI de Pontecesures convida ás familias do alumnado de nova incorporación a unhas Xornadas de portas abertas o vindeiro martes día 13 de Marzo ás 18:00 horas.

Admisión de alumnado

documentos

Para acceder a toda a información sobre a admisión do alumnado, facilitada pola Consellería de Educación, preme aqui.

Se precisas máis información podes descargar as instruccións sobre o proceso de admisión no documento adxunto.

O TREN DA LINGUA

TRABALLO REALIZADO POLO EQUIPO DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA, NO QUE PARTICIPOU TODO O CENTRO.

ESPERAMOS QUE DISFRUTEDES

Directorio de blogues do centro