Axudas para adquirir libros de texto e material escolar

Xa están dispoñibles para a súa recollida no centro os vales das axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

Fondo Libros de texto

Publícase a listaxe definitiva de admitidos no reparto de libros do fondo na ESO.

Publícase a listaxe definitiva de admitidos no reparto de libros do fondo en Educación primaria.

AUTORIZACIÓNS E XUSTIFICANTES

Aquí vos deixamos as autorizacións a cumprimentar no caso de que haxa variacións respeto ao uso do transporte escolar ou á participación nas actividades extraescolares. Tamén deixamos modelo de xustificante de faltas de asistencia do alumnado, que virá acompañado de xustificante médico, de selo caso.

Programa Orienta 2018/2019

Xa está dispoñible OrientaLine 2018/2019 para que desde as vosas casas podades consultar os distintos itinerarios e as posibilidades que ten o voso futuro académico.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2019-2020

Publícase a listaxe definitiva de alumnado admitido en 4º Educación Infantil para o curso 2019-2020