Máscara comedor

Mañá comeza a funcionar o servizo de comedor, polo que queremos recordarlles aos usuarios do mesmo que deben de traer un estuche flexible onde gardar a máscara.

AVISO!!!

Produciuse un erro nunha serie de mensaxes que citaban ás familias para a reunión de principio de curso o vindeiro luns día 7.

Os horarios son como seguen:

Grupo Horario
4º EI 10:00
5º EI 10:30
6º EI 11:00
1º EP 11:30
2º EP 12:00
3º EP 12:30
4º EP 13:00
5º/6º EP 13:30

Recoméndase que acuda soamente un dos proxenitores.

Os asistentes deben de esperar na entrada do centro a que o titor os avise para entrar e comezar a reunión.

Calendario exames de setembro.

Para ver o calendario de exames de setembro prema aquí.

FONDO LIBROS DE TEXTO CURSO 2020-2021

Están publicadas no centro as listaxes definitivas do fondo solidario de libros de texto para educación primaria correspondentes ao curso 2020-2021. Tamén se poden consultar mediante a aplicación Fondolibros do portal da Xunta de Galicia accedendo con certificado electrónico ou chave 365.

Os pais, nais, titores ou representantes legais do alumnado poden pasar a recoller, desde o luns 20 de xullo, os vales para a adquisición de libros e material escolar, solicitando previamente cita a través do teléfono do centro.

FONDO LIBROS DE TEXTO CURSO 2020-2021

Están publicadas no centro as listaxes provisionais correspondentes ao fondo solidario de libros de texto para o curso 2020-2021 co número mínimo de libros asignados. As listaxes definitivas, nas que se concretan os libros asignados a cada alumno, publicaránse antes do día 20 de xullo para 3º e 4º de educación primaria, e antes do 14 de setembro para 2º, 3º e 4º ESO.

MATRÍCULA DE ALUMNOS DE NOVA INCORPORACIÓN

Dacordo coa resolución da consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional do 7 de maio de 2020, o prazo para formalizar a matrícula de alumnos de nova incorporación é do 1 ao 10 de xullo. Deberase cubrir e entregar no centro a folla de matrícula correspondente:

SOLICITUDE COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 2020-2021

Do 1 ao 31 de xullo poderase solicitar o servizo de comedor escolar para todos os alumnos matriculados no centro. Deberase cubrir e entregar no centro a folla de autodeclaración.

Os nosos graduados!!!

Pois chegou o momento de despedirnos das etapas educativas. 6º de Educación Infantil, 6º de Educación Primaria e 4º de ESO. A súa graduación virtual, para o curso marcamos un día no calendario para a presencial por e para eles, meréceno con creces. Noraboa a tod@s!!!

Un curso diferente!!!

Este foi sen dúbida un curso moi, moi diferente. Facendo este resumo do curso físico é o noso modo de dar as grazas a todos!!!