Vales adicionais de material escolar

A resolución do 5 de outubro de 2022 de concesión directa da ampliación da axuda para adquirir material escolar, regulada na Orde do 29 de abril de 2022, e publicada no DOG do 14 de outubro, establece que os beneficiarios do vale para adquirir material escolar por importe de 50 €, recibirán un vale adicional de 25 €. Infórmase de que xa está dispoñible no centro para a súa recollida, por parte dos responsables, na secretaría do edificio de primaria en horario de mañá.

ACTIVIDADES ANPA. IGUALDADE

Durante a semana do 10 ao 15 de outubro teremos varias actividades organizadas pola ANPA "O FOPO", no marco das actividades para a promoción da igualdade e a prevención da violencia de xénero, e subvencionadas pola Secretaría Xeral de Igualdade. Están dirixidas tanto para o alumando coma para as familias.

Reunións de principio de curso

Premendo na seguinte táboa pódense consultar os horarios das distintas reunións de principio do curso 2022/2023

Graduación 2022

Preme na imaxe se queres ver as fotos da Graduación 2022.

E tamén podes ver as actuacións pinchando aquí.

Noraboa peques, nen@s e moz@s!!!

Inicio de obras

Infórmase de que, por mor do inicio de obras no edificio de primaria, a atención ao público (xestión do comedor, recollida de vales do fondo de libros,...) farase no edificio de secundaria entre os días 27 e 29 de xullo en horario de 10:00 a 13:00.

Fondo solidario de libros de texto 2022/2023

Están publicadas no centro as listaxes provisionais do fondo solidario de texto para 3º e 4º de primaria do vindeiro curso 2022/2023. Asimesmo, pódense consultar na aplicación Fondolibros, á que poden acceder con certificado electrónico ou chave 365, no menú cidadán.

Comedor 2022/2023

A dirección do CPI Ponte Carreira INFORMA QUE:

• Todo o alumnado, escolarizado neste centro para o curso 2022/2023, que desexe facer uso do servizo de comedor escolar ten que solicitar a condición de usuario, para o que deberán entregar no centro o ANEXO II debidamente cuberto durante o mes de xullo en horario de 10:00 a 13:00. Máis información aquí. Instrución 2/2022 completa aquí.

• Ábrese o plazo de admisión de membros da comunidade educativa, como colaboradoras/es voluntarias/os nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do comedor escolar durante o curso 2022/2023. Máis información aquí

Libros de texto 2022/2023

Publícase a relación de libros de texto para o vindeiro curso 2022/2023