Benvida

CPI Monte Caxado

Estamos aquí

REUNIÓN INICIAL DE PRESENTACIÓN

Comunicamos que o vindeiro martes 4 de outubro celebrarase unha reunión inicial de presentación do profesorado e do curso das ETAPAS DE INFANTIL E PRIMARIA

LUGAR: biblioteca do centro

HORA: 16:15 horas.

Ao remate da presentación xeral haberá unha reunión cos titores/as de cada curso, agás 4º de educación infantil (3 anos) e 3º e 4º de primaria.

A presentación de SECUNDARIA será o luns 10 de outubro.

LUGAR: biblioteca do centro.

HORA: 17:45 horas.

VIDEO ASISTENCIA AO MINI CONCERTO DA ESCOLA DE MÚSICA. CINE ALOVI

PINCHA PARA VER O VIDEO

PRIMEIRA SAÍDA DOS NEN@S DE EDUCACIÓN INFANTIL E PRIMARIA NO CURSO 2016-2017

Este xoves día 15 de setembro os nen@s de Educación Infantil e Primaria acudirán ao cine Alovi ás 9:30 h para disfrutar dun concerto didáctico ofrecido pola Escola Municipal de Musica de As Pontes.

Esperamos que o pasedes xenial!!

INFORMACIÓN AXUDAS E BECAS ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO 2016-2017

Aberto o prazo para solicitar as axudas e becas para o alumnado con NEAE ata o 29 de setembro.

Matrícula on line

Para máis información: Xefatura Territorial de A Coruña: 981 18 47 41 ou 981 18 47 42

BENVIDA AO NOVO CURSO ESCOLAR 2016-2017

O Equipo Directivo, Claustro e Persoal Non Docente dámosvos a benvida a este novo curso escolar 2016-2017.

En Educación Primaria a presentación do curso será hoxe de 11:00 h a 12:30 h e en Secundaria o xoves 15 de 11:00 h a 12:30 h.

Bo inicio de curso a tod@s!!

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO

Despregue o arquivo adxunto para ver as datas dos exames extraordinarios de setembro.

LISTA DE LIBROS E MATERIAL. CURSO 2016-17

Para consultar a lista de libros e material do curso 2016-17, descárgueo aquí.

-Excursión cultural a Mérida e a Salamanca (26-29 de maio)

ACTIVIDADE DOS DEPARTAMENTOS DE PLÁSTICA E EDUCACIÓN FÍSICA

Os departamentos de Plástica e Educación Física realizaron conxuntamente unha actividade consistente na realización dun expositor de bebidas de consumo frecuente pero con alto lcontido en azucar, o que se pode chamar unha droga saudable.