Benvida

CPI Monte Caxado

Estamos aquí

UN MES DE DECEMBRO CHEO DE SORPRESAS

Que nos deparará este mural tan ben feitiño?

Iredes descrubrindoo pouco a pouco

Abrindo cada día un paquetiño

Que vos volverán a todos loucos!

ASÍ DAMOS A BENVIDA AO NADAL NO NOSO CENTRO

HOXE OS NOSOS ALUMN@S PASARONO EN GRANDE COS XOGOS POPULARES!!

Como podedes ver os alumnos/as de 5º e 6º de Primaria disfrutaron hoxe dunha gran variedade de xogos populares: o pilla-pilla en cadea, a ra, o aro, o tres en raia ou a goma, foron algúns dos xogos que os nosos anfitrións nos ensinaron. Nesta actividade debemos agradecer tanto ao profesorado como ao alumnado (quenes foron os nosos monitores) do CEIP Mosteiro de Caaveiro, a súa amabilidade e disposición para facernos pasar unha maña tan agradable.

MOITAS GRAZAS e por suposto, esperamos volver!!

DÍA DOS BOSQUES AUTÓCTONOS

Dende a Aula de Medio Ambiente do noso centro, estamos a conmemorar este día con distintas actividades. Non deixedes de velas no blog de AMA.

SAÍDA AOS XOGOS POPULARES NA CAPELA

O próximo día 25 de novembro os alumnos/as de 5º e 6º de Primaria marchamos de excursión á Capela a disfrutar dos xogos populares.

Sairemos do centro aproximadamente ás 11:10 e voltaremos ás 14:10 horas para a saída do centro.

FOTOS DAS ÚLTIMAS ACTIVIDADES

Parecía que nos esquencéramos de poñer as fotos da entrega de premios do concurso de fungos e cogomelos convocado polo concello, non si? Pois non, aquí tedes as fotos. Temos que dar a noraboa a todos por participar e aos premiados en particular.

ESTE VENRES 18 O ALUMNADO DE 3º, 4º, 5º E 6º DE PRIMARIA IMOS AO TEATRO!!!

Este venres día 18 de novembro tod@s os alumn@s de 3º, 4º, 5º e 6º de primaria irán ao Cine Alovi a disfrutar da obra de teatro <Os tres tenedores "cocido exprés">.

A actividade terá comezo ás 11:30 e unha duración aproximada de 50 minutos.

Esperamos que lles guste moito!!

LOGO BIBLIOTECAS ESCOLARES