Benvida

CPI Monte Caxado

Estamos aquí

EduEmprende: Visita dos alumnos de 2º de ESO a Seara e a Delicias Coruña

O vindeiro venres 20 de xaneiro o alumnado de 2º de ESO, con motivo da participación no Programa Eduemprende, visitará as instalacións de Delicias Coruña, situada no polígono pontés de Penapurreira. Alí recibirán unha pequena charla e poderán ver as distintas liñas de producción das que dispoñen.

Delicias Coruña

10 CONSELLOS PARA FACER UN USO SEGURO DE INTERNET NOS NOSOS FOGARES

Algunhas das familias transladaron a súa preocupación en canto ao uso da internet e das redes sociais por parte dos seus fill@s. Aquí vos deixamos un vídeo explicativo no que se fai un breve resumo de boas prácticas en internet.

VIDEO

Así mesmo, deixamos o enlace da páxina á que se fai mención no vídeo para que podades obter máis información ao respecto (www.chavales.es)

VISITA DO ALUMNADO DE 5º E 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA AO IES CASTRO DA UZ!

Este venres día 20, o noso alumnado visitará o instituto de educación secundaria Castro da Uz, con motivo de ofrecer información sobre o Programa EduEmprende e coñecer como se desenvolve e algunhas das experiencias que o alumnado deste centro realizou en anteriores anos.

Ás 10:30 terá lugar a recepción no centro. De seguido, ás 11:15 dará comezo a charla  por parte dun empresario da zona. Así mesmo, as 11:30 disfrutarán dun picnic ofrecido polo propio centro.

Por último, de 12:00 horas ás 13:00 horas, o noso alumnado realizará un percorrido polo centro e polos seus talleres.

Esperamos que esta experiencia sexa enriquecedora para tod@s!

O DÍA 19 DE XANEIRO O ALUMNADO DE 3º E 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA MARCHAN DE EXCURSIÓN!

Este xoves día 19 de xaneiro os nosos alumnos/as de 3º e 6º de Educación Primaria van de excursión ao Museo Provincial de Lugo.

A saída do centro será as 9:10 con chegada a Lugo as 11:00. A volta ao centro será aproximadamente sobre as 13:50 horas.

Nesta saída os alumnos/as de 3º visitarán "Animalandia" e os alumnos/as de 6º "Lugo Romano".

Ademais, unha unha vez alí poderán gozar dun pequeno descanso no que degustarán un delicioso chocolate con churros.

Se houbese suficiente tempo e o tempo meteorolóxico acompañase, poderán dar un paseo por Lugo.

VISITA AO CENTRO DA FEDERACIÓN GALEGA DE RUGBY

Hoxe recibimos no noso centro á Federación Galega de Rugby. Os alumnos e alumnas de 5º e 6º de Educación Primaria puideron disfrutar dun tempo de lecer no que aprenderon e practicaron as regras básicas deste xogo. Desde aquí, darvos as grazas pola vosa colaboración e implicación co noso alumnado.

VIVE A MAXÍA DO NADAL. 1º PRIMARIA

GAÑADOR DO CONCURSO DE POSTAIS DE NADAL 2016!!

Este ano o premio á mellor postal de Nadal foi para o curso de 6º de Educación Primaria. A nosa máis merecida noraboa ao alumno

Lucas López Caaveiro

Agradecementos e felicitacións tamén para todo o alumnado que participou no concurso. BO NADAL!

XV CONCURSO DE DEBUXO DE MEDIO AMBIENTE

No día de hoxe tivo lugar, na biblioteca do centro, a entrega de premios do XV Concurso de Debuxo De Medio Ambiente convocado por A.M.A. O tema elexido era: Os xogos dos nosos avós. Podedes ver as fotos da entrega e tamén unha presentación cos seus debuxos. Noraboa a todos e grazas por participar un ano máis.

Aquí podedes ver as fotos do acto de entrega:

BO NADAL DESDE O CPI MONTE CAXADO PARA TODO O ALUMNADO E PARA AS FAMILIAS!!

Desde o noso centro, todo o profesorado, equipo directivo e persoal non docente queremos desexarvos un bo Nadal a toda a comunidade educativa e un próspero ano 2017.