Benvida

ELIXE FALDA OU VESTIDO

ORDE PARA O MÉRCORES 22

Please, don´t be lazy

put on your head something crazy

(Por favor, no seas perezoso,

pon en tu cabeza algo loco)

ORDE PARA O MARTES 21

PARA UNHA VISIÓN POTENTE,

ENGÁDELLE UNS LENTES

AVISO PROA

Lémbrase ás familias do alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria que asiste ao PROA que o martes día 21 queda cancelado o programa pola tarde. O xoves 23 desenvolverase con normalidade.

O alumnado de 3º e 4º de Primaria non se verá afectado. Asistirán con normalidade ambos días.

XA CHEGOU O ENTROIDO!!

A próxima semana xa chega o Entroido ao CPI Monte Caxado, e de luns a xoves faremos unha actividade a nivel de centro: Os disfraces acumulativos!!

No noso colexio haberá unha furgoneta-photocall na que se irán poñendo as "ordes" de cada día a modo de poesía.

Así pois, para luns día 20 de febreiro a orde é a seguinte:

"Se queres ir de viaxe, trae a gravata dun traxe".

Logo o martes, habería que traer o complemento de dito día máis o do día anterior, e así sucesivamente, ata o xoves.

Grazas pola vosa colaboración.

Os nenos de 4 anos fomos reposteiros por un día!

XORNADAS SOBRE TDAH PARA O PROFESORADO NO CPI MONTE CAXADO

Hoxe no noso centro tivemos unha importante visita. Distintos profesionais que forman parte da Asociación ANHIDA ofreceron ao profesorado dos centros de As Pontes información, formación e estratexias para identificar de forma temperá alumnado con TDAH así como dinámicas e técnicas que son de utilidade non só para este alumnado, senón para todos en xeral.

Esperemos que fose do agrado de todos os asistentes.

Grazas pola asistencia de todos e todas.