Benvida

CPI Monte Caxado

Estamos aquí

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO

Despregue o arquivo adxunto para ver as datas dos exames extraordinarios de setembro.

LISTA DE LIBROS E MATERIAL. CURSO 2016-17

Para consultar a lista de libros e material do curso 2016-17, descárgueo aquí.

-Excursión cultural a Mérida e a Salamanca (26-29 de maio)

ACTIVIDADE DOS DEPARTAMENTOS DE PLÁSTICA E EDUCACIÓN FÍSICA

Os departamentos de Plástica e Educación Física realizaron conxuntamente unha actividade consistente na realización dun expositor de bebidas de consumo frecuente pero con alto lcontido en azucar, o que se pode chamar unha droga saudable.

RECOMENDACIÓNS DE LECTURAS PARA O VERÁN

ACTIVIDADES FIN DE CURSO

Nos últimos días levamos a cabo distintas actividades no noso Centro. Aquí tedes unha mostra:

*Roteiro polo camino dos arrieiros.- Foi todo o alumnado de primaria cos seus profes e dous técnicos de Xestión Cultural,Cultureume.  Xuntamos Patrimonio Histórico e medioambiental e actividade física nun entorno natural. Chegouse en bus ata o inicio deste camino que é en Estaca de Vares (ou Bares). Se queredes ver mais fotos visitade o blog de A.M.A.

OBRAS NO COLEXIO

O pasado venres, 3-6-2016, comezaron as obras na zona do horto escolar para a instalación dunha caseta prefabricada de 2,29X2,87 para servizo da Aula de Medio Ambiente (AMA) e tamén para instalar unha estación meteorolóxica que nos servirá para extraer e interpretar datos, coñecemento do clima, pronóstico do tempo, etc.

DESPEDIDA A WILL

Chegou o último día de maio e con el remata a estacia no centro do noso auxiliar de conversa. Despedimos a Will con tristeza e desexámoslle o mellor nos seus futuros proxectos. Para que nos se esqueza de nós agasallámolo cun libro con fotos e debuxos realizados polos nenos e nenas.

Boa sorte Will! Botarémoste de menos!

"AS PONTES EMPRENDE". ENTREGA DE PREMIOS.

O pasado venres 27-5-2016, no auditorium Alovi, efectuouse a entrega de premios ao emprendemento. Nesta ocasión tamén participaron os centros educativos de primaria e secundaria.

O CPI Monte Caxado obtivo o 1º premio por un proxecto que realizou o alumnado de 3º de ESO baixo a dirección do profesor de tecnoloxía José Manuel Martínez e a colaboración de Carolina de SEARA.

O proxecto consiste nunha aplicación informática para móbiles que permitirá coñecer os diferentes sectores comerciais, industriais, de interés turístico, etc da vila de As Pontes.

Tamén participaron os IES Castro da Uz e Moncho Valcarce que tiveron accesits polos seus interesantes proxectos.